Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehet tuntemaan empatiaa? Milloin sinä mies itkit viimeksi? Milloin teidän miehenne on viimeksi itkenyt?

Emppis
28.01.2017 |

Olen seurannut miehiä ympärilläni vuosia ja huomannut, että jotkut miehet herkistyvät ihan eri asioista, kuin toiset. Esim. työkaveri herkistyy aina puhuessaan pojastaan, mutta puhuu lapsen äidistä hyvinkin epäempaattisesti. Sitten yksi tuttu oli itkenyt viimeksi, kun Jyp voitti mestaruuden. Nainen kun voi herkistyä monesta asiasta, myös vaikkei tahtoisi, niin onko miehen empatia ja itkuherkkyys sidoksissa vain muutamaan elämälle tosi tärkeään asiaan? Niinkuin mies itkisi vain, kun mielijoukkue voitta, muttei välttämättä, kun puhuu omasta pojastaan. Sitten on niitä miehiä, jotka eivät juuri ikinä itke, mutta nämä miehet myös tuntuvat olevan hyvin estyneitä persoonina. Myös itkemisen myöntämisessä on eroja. Jotkut kertoo avoimesti ja jotkut ovat hiljaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka uskaltaa itkeä, on se paljon puhuttu alfauros ja jännämiestäkin jännempi<3

Vierailija
42/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en itke (olen siis mies) muiden nähden, mutta se johtuu vain siitä, että koen sen äärimmäisen nolona. En halua muiden sääliviä tai muita tunteellisia katseita. Todellisuudessa liikutun kyllä hyvin herkästi. Viimeksi eilen liikutuin kyyneliin, kun luin (yksin) romaania, jossa aviopari koki tunteellisen jälleentapaamisen, joka oli kuvattu hyvin taidokkaasti. Moni pitää minua varmasti hyvin tyynenä ja viileänä, mutta totuus on löhes pöinvastainen, olen hyvin hauras kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko Pepe Willbergin biisi pyörimään päässä...

Vierailija
44/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi