Miehet miltä tuntuu kun naiset ihailee teidän kroppaa?
Itseä naisena hävettää ja ärsyttää jos mies katsoo minun kroppaani, silti pukeudun tiukkoihin farkkuihin ja toppiin. En tiedä mistä syystä. Noh jos teitä katsotaan silleen mitä ajattelette?
Kommentit (13)
Uskoisin, että hyväkroppaisia miehiä harmittaa ihan älyttömästi jos naiset pitävät heitä kiinnostavan näköisinä.
Terveisin Naispelko23
Ihailen itse komeita kasvoja ja kokonaisuutta. En kroppaa miehillä.
Mun mielestä se on ihan fine. Katsoa saa, muttei koskea. En tykkää kun (humalaiset) naiset yöelämässä yrittävät tulla puristelemaan edestä tai takaa. M29 ja latino
Ristiriitaiselta, koska en varsinaisesti tykkää olla huomion kohteena, mutta onhan se aina myös tietysti hyvä asia.
Musta ainakin tuntuu hyvältä, kun huomaan vaikka kaupassa kun nainen kuolaa mun tiukan perseeni perään. Saa ihan rohkeasti tulla vaikka kourimaan, en mä siitä pahastu!
Aikoinaan tuntuihan se hyvältä, mutta sitten erään punttisalikeikan jälkeen totesin "VMP, käyn täällä vain siksi että naiset ihailisi, en yksinkertaisesti tarvitse sitä" - sen jälkeen en ole nokkaani punttisalille pistänyt.
siitä on syksyllä 20 vuotta aikaa kun tein päätökseni, etten enää koskaan tee mitään liikuntasuoritetta "kosmetiikkakuntoilun" merkeissä...
Mä olen saanut naamastani enemmän kehuja. Onhan se ihan kivaa. Tavallaan. Hämmentävää myöskin. Siitä tulee vähän sellainen olo, että multa odotetaan nyt jotain. Naiset voi joskus olla vähän... aggressiivisia, joten joskus pelottaa, että ne käyvät "kimppuun". Mä tunnun olevan mieluista riistaa puumille.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ihaile. Jossain vaiheessa ikäännyt, rupsahdat ja katkeroidut, koska olet muuttunut näkymättömäksi miehille. Pääset kokemaan, millaista miehiin kohdistuva ulkonäön ihailu on.
Milloinhan tää rupsahdus tulee? Mun mummo saa ihailevia katseita tuntemattomilta vaareilta 😊! N28
Ihanalta. Pukeudun antavasti, koska mielestäni jos on mitä näyttää, mitä sitä salailemaan. Miesten katseet hivelevät muotojani, mikä sen mukavampaa. T. Sirkku 123kg/158cm.
En tiedä. Ei ole koskaan tapahtunut, ainakaan niin että olisin itse huomannut. Edes parisuhteessa ole saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni. En nyt ole koskaan mikään adonis ollutkaan, mutta ihan kohtuu kunnossa kuitenkin. Kolmen kympin jälkeen on vähän paino kertynyt, nyt olen 184 cm ja 90kg.
Paljon puhutaan siitä miten suomalaiset miehet eivät muista kehua naisia. Uskon, että naiset ovat siinä vielä heikompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ihaile. Jossain vaiheessa ikäännyt, rupsahdat ja katkeroidut, koska olet muuttunut näkymättömäksi miehille. Pääset kokemaan, millaista miehiin kohdistuva ulkonäön ihailu on.
Milloinhan tää rupsahdus tulee? Mun mummo saa ihailevia katseita tuntemattomilta vaareilta 😊! N28
Tämä palsta on poikkeus. Täällä kaikki ovat hoikkia, nättejä ja akateemisia, ja kaikilla on terveelliset elintavat.