Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lääkeriippuvainen nuori nainen.. Mistä saisin apua?

Vierailija
28.01.2017 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ihmiset enää osaa käyttää internetiä? Muuttuko av palsta googleksi?

Oma ta, duunilekuri...

Vierailija
2/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ei ole tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisoasemalta, jos olet pääkaupunkiseudulta.

Ilmaista ja matalan kynnyksen paikkoja!

Vierailija
4/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minkälaista? Lääkkeitä, jotain muuta?

5/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA- auttava puhelin on ensiaskel. 

Vierailija
6/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Koska sinä et tarvitse apua. Sitä asiaa pidetään suomessa kunnianloukkauksena, rauhanrikkomisena, ihmisoikeusrikkomus ja paljon muuta negatiivistä ja masentavaa lisää jos saat apua. Voin toki heittää sinut osastolle jos todella tarvitset apua mutta minä en omista ajokorttia enkä autoa joten en ruve tykittämään sinua lisää. Jos tarvitset vähän vain apua niin älä huoli. Niistä neurolepti lääkkeistä saa vain blasebon minkä voin tietty poistaa toisella blasebolla. Jos minulle ollaan tuotu blasebo pakosta niin en voi enä auttaa mutta jos sinulla on plasebo ja minulle ei olla tehty blaseboa niin voin toki loogisesti poistaa blasebosi ejakuloimalla sisällesi ilmiselvästi. Siltä minusta tuntui kuin näin sinut mutta pahemman päivän tullessa voin toki heittää sinut ales ja murskata sinut ejakuloimalla ilmiselvästi saaden suuren kiellon sivun sisälle komentoimaan kiitos ehkä yllöpidolle. Toki toinen rankka pakolaisvirta voisi olla kans syytäni mutta siitä minä kyllä nauttisin hyvin maukkaasti omassa maussani.

Vierailija
7/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua olet vailla? Muuttoavuksi voin tulla jos tarvitsee mutta itse maksat bensat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi