Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan minun kannattaa odottaa yhteen muuttoa?

Vierailija
28.01.2017 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa muutaman kuukauden ja tahtoisin jo päästä kunnolla jakamaan kodin hänen kanssaan, kun ollaan vietetty kaikki aika muuten yhdessä. Poikaystävä kuitenkin vain jankkuttaa että nyt on liian aikaista, vaikka siis ollaan oltu tekemisissä joka päivä, käyty lomamatkoilla yhdessä ja vietetty useat päivät ja yöt minun kämpässäni. Hän on kyllä ihanin ja komein ketä olen ikinä tavannut mutten enää ole varma haluaako hän sitoutua minuun, jos yhteenmuutto on hänen mielestä liian aikaista. Minun omien kokemusteni perusteella pisimmät ja parhaimmat suhteet ovat olleet niitä, jossa muutetaan nopeasti yhteen. Siksi en oikein tiedä nyt kannattaako minun odottaa että mies on valmis vai suosiolla siirtyä seuraavaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään kokemuksia voi pitkistä suhteista olla, kun olet noin helvetin kakaramainen. Mieskin aistii sen.

Vierailija
2/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omien kokemusteni perusteella pisimmät ja parhaimmat suhteet ovat olleet niitä, jossa muutetaan nopeasti yhteen.

Ok, onko tässä kokemuksessa myös tuttaviasi vain pelkästään sun omat kokemukset? Mahdat olla jo aika iäkäs, jos sulla on ollut paljon kokemusta ko asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ikivanha provo. Väsynyttä, niin väsynyttä.

Vierailija
4/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun omien kokemusteni perusteella pisimmät ja parhaimmat suhteet ovat olleet niitä, jossa muutetaan nopeasti yhteen.

Ok, onko tässä kokemuksessa myös tuttaviasi vain pelkästään sun omat kokemukset? Mahdat olla jo aika iäkäs, jos sulla on ollut paljon kokemusta ko asiasta.

Minulla on kavereina muutamiakin tyyppejä, jotka ovat olleet vuosia yhdessä ja muuttaneet max. 2kk sisällä yhteen.ap

Vierailija
5/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vaan nauttia seurustelusta ilman kiirettä.

Vierailija
6/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta kun tuntuu, että 11kk seurustelun jälkeen on melko nopea muuttaa yhteen (ollaan 27 ja 28).. :D

Niin ja vasta etsitään asuntoa.

Vierailija
7/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja musta kun tuntuu, että 11kk seurustelun jälkeen on melko nopea muuttaa yhteen (ollaan 27 ja 28).. :D

Niin ja vasta etsitään asuntoa.

Tämä on provo, joka toistuu muutaman päivän välein, Tuhlaat vain aikaasi vastailemalla.

Vierailija
8/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka kokeili sillä miehellä, joka ei ollut keski-ikään mennessä päässyt korkkaamaan? Laitatko linkit muihinkin tänään avaamiisi provoihin, jos edes joku olisi vähän parempi ja voisi jatkaa siitä?

Vierailija
9/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi ja kirjatkaa paperille, että kumpikin maksaa 100% omat kulunsa ja yhteiset kulut menee puoliksi, oli tulot mitkä tahansa. Lisäksi sinä lupaat olla nalkuttamatta siivoamisesta ja mies lupaa olla kärttämättä seksiä enempää kuin 4 kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi