Kiva laitettii sängyn päätyy peili, en uskalla iltaisi katsoa peiliin enää :s
Kaikenmaailman kummitusjutut pyörii mielessä vaa :D
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen osaasi. Mulla syyt olla katsomatta iltaisin riisuuntumisen jälkeen peiliin on ihan muita, reaalisempia.
Nyt en oikein tajunnu?
Mulla on peili sängyn vieressä ja monesti sieltä aamusin näkyy kauhee kummitus.
Hahahaa... Mä niin tiedän tunteen. Mua pelottaa iltaisin että tv:stä ryömii se ring-leffan tyyppi...
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa... Mä niin tiedän tunteen. Mua pelottaa iltaisin että tv:stä ryömii se ring-leffan tyyppi...
:D
Jätä sun mies. Ei tuollaista alistamista kuulu kenenkään kestää. Parempi olla yksin kuin alistettuna.
Luota minuun, jätä se nyt!
Mitä peiliähän käytetään seksiin, koettakaas nyt elvyttää sitä
Vierailija kirjoitti:
Jätä sun mies. Ei tuollaista alistamista kuulu kenenkään kestää. Parempi olla yksin kuin alistettuna.
Luota minuun, jätä se nyt!
Et oo tosissas:)
Vierailija kirjoitti:
Mitä peiliähän käytetään seksiin, koettakaas nyt elvyttää sitä
Eikä käytetä :D meillä se toimii ihan koristeena seinässä :D
Itse pelkäsin lapsena peilejä pimeän aikaan. Nyt en onneksi enää.
Mä en koskaan, ikipäivänä, suostu katsomaan peiliin pimeässä, ja täytän 38 :D
Syytän Kieferiä. Mitäs meni niin häijyyn leffaan (Mirrors).
Toisaalta joo, ihmisiä on kadonnut peileihin. Jos katsot liian pitkään kuvajaistasi, se alkaa elämään ja vetää sut mukanasi peilimaailmaan. Tunnistat vaaratilanteen kun kasvosi alkavat vääristyä. Peiliulottuvuudessa näet kaiken käänteisenä ja piilottelet loppuikuisuuden demonia, joka tahtoo syödä sielusi elävältä. Näin niitä ihmisiä katoaa. Heitä voi myös nähdä peileissä välähdyksenomaisesti. Heillä on kaikilla vääntyneet kasvot. Ole varovainen koska peili aistii pelon ja olet sille potentiaalista ruokaa. Kannattaa ehkä peittää peili valkoisella lakanalla. Siten näet milloin peilistä on tulossa demoni hakemaan sinua.
Olisit tyytyväinen osaasi. Mulla syyt olla katsomatta iltaisin riisuuntumisen jälkeen peiliin on ihan muita, reaalisempia.