Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka puolisona?

Vierailija
28.01.2017 |

Huonot ja hyvät puolet.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin tyhmä vielä vuonna 2017, että uskoo horoskooppeihin?? Miten joku voi uskoa siihen soopaan, että tähtien asento määrittelee persoonallisuutemme? Eli geeneillä ja kasvatuksella ei siis ole mitään merkitystä???

Vierailija
42/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin itsekkäitä paskoja, ainakin miehet. Selkäänpuukottajia hyväksikäyttäjiä. Liian suuret luulot itsestään ukoilla ja antavat paremman kuvan itsestään kuin ovat. Narsistisia pettäjiä. Tuntemani vaaka antoi ymmärtää ihan muuta kuin höpisi oli kuulemma kylmässä suhteessa hieno ja rehellinen mies!, mutta pukkasikin akkansa paksuksi pian sen jälkeen. Se siitä kylmästä parisuhteesta kusipäitä valehtelijoita. Ties montako huijaa nytkin. Pitkällä tikullakaan en enää koskisi siihen paskakasaan.

Veljeni on vaaka, perheellinen mies ja omistautunut isä. Patologinen hamesankari, kaikki liikkuva käy. Myös lapsuudenystävä-vaaka on samanlainen, pari lasta ja yksi mies kotona, vähintään kaksi kierroksessa.

Vaakojen pitäisi olla nimenomaan uskollisia. No, ainakin itse olen erittäin uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sisko ja minä ollaan kaikki vaakoja. Itse olen sinkku mutta äitiä ja siskoa on tullut seurattua parisuhteissa. Enkä vähän kriittisiä ovat ja vaativat aika paljon. Toisaalta hoitavat kyllä kodin ja ruoan, ja sisko ainakin lastenkin asiat. Myös hoitavat perheen elatuksen. Sänkyasioihin en osaa sanoa mitään mutta en usko että pihtaavat kovin paljoa.

Miesvaaoista ei ole kokemuksia.

Vierailija
44/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla niin tyhmä vielä vuonna 2017, että uskoo horoskooppeihin?? Miten joku voi uskoa siihen soopaan, että tähtien asento määrittelee persoonallisuutemme? Eli geeneillä ja kasvatuksella ei siis ole mitään merkitystä???

Joojoo, oot ainakin kolmas joka tulee tästä ulisemaan. Mee haukkumaan vaikka uskiksia välillä.

Vierailija
45/45 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman luotettavampaa persoonallisuus-profiilia voisi koittaa hakea MBTI:stä. Mutta jos on vaan pakko horottaa niin sittenhän se on niin. Kaikki tuntemani vaa'at ovat parisuhteissaanja muutenkin luonteeltaan aivan erilaisia. Onko se sitten nousevasta merkistä tai muusta huuhaasta johtuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi