Vaaka puolisona?
Kommentit (45)
Saattaa kiihtyä nollasta sataan ihan sekunneissa. Arvaamaton.
Hyvät puolet: Muistuttaa että sinäkin lihot. Tai ehkä kertoo sinun laihtuneen. Kertoo kuitenkin painosi rehellisesti.
Huonoja puolia ovat taas että saatat kyllästyä kuulemaan painon nousustasi, etkä käy hänen luonaan niin usein.
Keittiövaaka taas olisi ihan hyvä. Voi tehdä hyviä ruokia, ei tarvitse laskea kuinka monta desiä on 60g kaakaojauhetta :)
Parisuhde ei ole terveellä pohjalla, jos talloo toista jalkohinsa.
Määräilijöitä, kaikki pitää tehdä hänen pillin mukaan. Mököttäjä.
Digivaaka yleensä luotettava tasaisella alustalla. Mekaaninen vaaka saattaa heittää kilon tai pari jompaan kumpaan suuntaan.
Ps. Horoskooppimerkit eivät oikeasti kerro henkilöstä yhtikäs mitään! En tajua miten ihmiset vieläkin kuvittelevat toista.
Minä oon vaaka ja mies myös. Pitkä avioliitto takana ja hyvin menee. Ei valittamista, suosittelen!
Diplomaattinen, tulee kaikkien kanssa toimeen, hyvä kehumaan, ei ikinä riidoissa kenenkään kanssa, toisaalta nautiskelija, eikä niin kunnianhimoinen.
Käytää kyseenalaisia keinoja saadakseen haluamansa ja kun sen saa niin jättää kylmästi, ilkein merkki jonka tiedän. Pysyisin kaukana.
Onko nämä niitä valasmammoja, joiden puolisona on henkilövaaka?
Niin kauan on diplomaatti kun olet aina samaa mieltä hänen kanssaan ja myötäilet. :/
Vieraille aina mukava antaa hyvinkin erilaisen kuvan itsestään mitä todellisuudessa on. Vain lähipiiri tietää todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole terveellä pohjalla, jos talloo toista jalkohinsa.
😂😂
Kuuma, ottaa hyvin suihin, laittaa hyvää ruokaa, ansaitsee omat rahansa. Vähän kiivas välillä. Suosittelen kuitenkin.
Jousivaaka on hyvä vaihtoehto, jos haluaa kestävän suhteen. Ei tarvitse vaihtaa pattereita ja ne kestää luotettavasti vuodesta toiseen.
Erittäin vaativa puolisoa kohtaan.
Mulla on sekä ilmapuntari että kuumemittari, etenkin kolmen kimppa on mahtavaa meillä.
Iso osa miehistä karttaa horoskooppeihin uskovia hörhöjä kuin ruttoa.
Täysiä ihmishirviöitä. Käyttää ihmisiä hyväkseen, haukkuu, kuvittelee itsestään liikoja. Usein narsisteja.
Oho, onpa monella samanlaisia negatiivisia kokemuksia vaakaihmisistä!
Huono sängyssä, äänetön ja flegmaattinen. Täysi lahna.
Hyvät puolet: rehellinen, luotettava
Huono: pitää muistaa vaihtaa patterit säännöllisesti