Miksi aikuisen naisen selässä on paljon finnejä ja miten ne saisi pois?
Siis mistä ongelma voisi johtua?
Kasvoissa finnejä ei ole kuin satunnaisesti. Kaulassa ja rinnassa joskus muutama, mutta selässä usein todella paljon koko selän alueella.
Kommentit (64)
Niin. Miksi et kerro mitään tietojasi aloituksessa? Oleellista on tietää esim. oletko kokeillut antibiootteja jne.
Mene ihotautilääkärille siellä osaavat sanoa. Sinulla on todennäköisesti akne.
Niin ja miksi joillakin on finnejä ja joillakin ei ja miksi mulla ei ole niitä naamassa, kun kerran selässä on!? Ap
Roa-kuuri, mutta sen edellytys on pilleriehkäisy. Onko pillerien toimimattomuus vain mutu-olettamus, vai onko siitä jotain näyttöäkin? Usein vain kuulee, että pillerit eivät käy, sovi, toimi, mutta tämä vain siks, että henkilö on itse päättänyt olla käyttämästä niitä. Onneksi lääkäri ei kuuntele noita puheita.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi et kerro mitään tietojasi aloituksessa? Oleellista on tietää esim. oletko kokeillut antibiootteja jne.
En halua kokeilla antibiootteja ongelmaan, joka on "vain" esteettinen. Lääkäriin meno johtaa vain lääkkeiden määräämiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Roa-kuuri, mutta sen edellytys on pilleriehkäisy. Onko pillerien toimimattomuus vain mutu-olettamus, vai onko siitä jotain näyttöäkin? Usein vain kuulee, että pillerit eivät käy, sovi, toimi, mutta tämä vain siks, että henkilö on itse päättänyt olla käyttämästä niitä. Onneksi lääkäri ei kuuntele noita puheita.
Pillerit vaikuttivat seksihaluihini, itsetuntooni ja parisuhteeseen niin paljon, että vihasin joka hetkeä kun niitä käytin. Lisäksi on aurallinen migreeni, mutta siitä huolimatta juuri finnien takia (joita ei silloin ollut) ja kärsin hirvittävistä migreeneistä ja parisuhde tuntui paskalta vankilalta. Ap
Miksi tuollainen asenne?
Finnit selässä eivät ole suurin ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kokeilla antibiootteja ongelmaan, joka on "vain" esteettinen. Lääkäriin meno johtaa vain lääkkeiden määräämiseen. Ap
Oisko sit niin että elämä on? Jos kaikki on kokeiltu ja lääkäriin et mene niin se oli sitten siinä se keskustelu. Elät finnit selässä ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen asenne?
Finnit selässä eivät ole suurin ongelmasi.
Vaan mikä?! Onko itselläsi selkä täynnä finnejä? Jos ei, et voi tietää miten paljon vituttaa. Ap
Itse ottaisin mielummin finnit selkään tai jalkoihin kuin naamaani. Veetäkö väniset, jollet pääse ihotautilääkärin vastaanotolle.
Nim. aknesta eroon päässyt
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi joillakin on finnejä ja joillakin ei ja miksi mulla ei ole niitä naamassa, kun kerran selässä on!? Ap
Googleta oraakkeli ja lykkää kysymys sinne, saat yhtä älyttömän vastauksen kuin kysymyskin on. Miksi sitä ja miksi tätä, miks tolla on ja mulla ei, miks mulla on ja tolla ei? Kukahan noihinkin osaa vastata tyydyttävällä tavalla.
Älä käytä keinokuituisia vaatteita
Googlaa Terveyskirjasto Onteloakne
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä keinokuituisia vaatteita
En juuri koskaan käytä.
Mutta se sinkkivoide on kokeilematta, sitä aion kokeilla kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Terveyskirjasto Onteloakne
Ei taida olla se, koska iho ei ole venyvä eikä arpia ole jäänyt eivätkä finnit ole kipeitä juurikaan. Ap
Kärsin samasta ongelmasta 15 vuotta. Kasvoissa ei juuri mitään mutta se selkä... En edes rannalla käynyt koska jokaikinen uikkarimalli on selästä auki - miksi??? Kaikkea kokeilin ilman apua.
Sitten löysin pelastuksen - muista syistä aloitettu gluteeniton ruokavalio. Ei yhtään ainutta paisetta enää, vain arvet jäivät muistoksi, mutta niistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin samasta ongelmasta 15 vuotta. Kasvoissa ei juuri mitään mutta se selkä... En edes rannalla käynyt koska jokaikinen uikkarimalli on selästä auki - miksi??? Kaikkea kokeilin ilman apua.
Sitten löysin pelastuksen - muista syistä aloitettu gluteeniton ruokavalio. Ei yhtään ainutta paisetta enää, vain arvet jäivät muistoksi, mutta niistä viis.
Arpeni eivät siis ole kuoppia, iho on tasainen ja arpi näkyy vain vaaleana länttinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut gluteeniton ruokavalio jo melkein 10 vuotta. Ap
Mikä sinkkivoide pitäisi olla? Onko Ainu vauvojen sinkkivoide ok? Sitä löytyi kaapista. On tosin ollut avattuna kauemmin kuin 12kk mutta ei kai se pilaantunut ole. Ap
Varmaan sitten elät tahnat selässä, täällä on kymmeniä vinkkejä ja kaikkiin jankkaat että kokeiltu on. Mikset laittanut aloitukseen mitä olet jo kokeillut, niin ei tulisi tyhjää tietoa?