Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen joka kerta torjutuksi

Vierailija
28.01.2017 |

Olen nuori nainen, en tietääkseni kai kovin ruma. Tosin minulla ei ole kauniita kasvonpiirteitä, lähinnä kuulemma kiinostavalla tavalla söpöt, joka ei etenkään kirjoitettuna herätä luottamusta. Enkä tietääkseni ole mikään mulkkukaan. Aluksi olen vain todella ujo ja tutustuttuani ihmiseen kunnolla puhun ja nauran paljon. Se on kai todella hämmentävä yhtälö ja ihmiset ovat usein hämillään, kun yhtäkkiä naurankin ja kerron vitsejä kuten muut.
Olen bi ja silloin todella tarvoin, kun teen aloitteen jollain tavalla. Se ei etene mihinkään. Ihmiset pitävät minua söpönä maskottina, mutten ole mitään muuta. Ajatuksilla ei ole väliä.
Alan olla valmiina hankkimaan sata kissaa ja muuttamaan omakotitaloon niiden kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nuori olet? 16 vuotiasko? En tiedä minkälaisissa piireissä liikut, mutta ei minun ystäväpiirissäni juuri vitsienkertojia ole, vaan juttelemme kaikkea, myös vakavia. Ehkä muut pitävätkin sinua vitseinesi ja nauruinesi hieman tyhmänä pellenä ja ehkä ne sinun vitsisi eivät vain ole mukavia. Yritä siis ujoudesta päästyäsi olla tasainen ja älä poukkoile laidasta toiseen arvaamattomasti. Minulle tuli mielikuva, että olet ekana seurassa puhumaton, totinen ja jopa vihamielisen tuntuinen ujoutesi takia ja pim! yhtäkkiä tulet kuin tipu munankuoresta ja alatkin kaahottamaan kanana.

Yritä saada juttuihisi siis hieman tasoja ja unohda edes joskus se itsesi tarkkailu, oman ulkonäön miettiminen ja karmea epätoivosi ystävän puutteen takia.

Vierailija
2/2 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saatko pakkeja naisilta vai miehiltä? Olen myös bi, mutta en ole koskaan tehnyt aloitetta naisille. Miehiltä on saattanut tulla jotain pakkeja, mutta vain Helsingissä :D

Olet varmasti hauskaa seuraa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi