Miksi ihastun rumiin miehiin?
Alan epäillä itsessäni jotain mielenterveyshäiriötä. :DD Itse olen mielestäni ihan sievä ja sopusuhtainen. Musta kiinnostuu tavallisen näköiset ja vähän komeat miehet.
Sellaset kuumat kollit on tietty kuumia, mutta jotenkin ajattelen, että sellaiset kiitää kukasta kukkaan enkä jaksa sellasta pelleilyä. Mutta ihastuminen kai tulee jostain syvemmältä kuin tälläsestä tietoisesta raakkaamisesta? Olen aina tykännyt ei-komeista miehistä. Esim. John C. Reilly on mielestäni tosi hottis, vaikka tiedän ettei se ole mistään vinkkelistä hyvän näköinen. :D
Onko kohtalotovereita? Oletteko päätyneet yhteen rumiksen kanssa?
Ai niin, ja AV-kyssä... "Millaista on arki rumiksen kanssa?" :D
Täällä yksi ilmoittautuu. Ihanaa, kun on muitakin, jotka tunnustavat tämän. Nuorena minullakin oli myös komeita ihailijoita, mutta he vaan eivät sytyttäneet.
Oma mieheni on hiukan keskivertoa pienempi. Häntä ei parhaalla tahdollakaan pystyisi sanomaan komeaksi, mutta ei hän varsinaisesti rumakaan ole, ainakaan minun mielestäni. Mutta juuri sopivasti hyvän näköinen minun makuuni.
Ja näin omasta kokemuksesta voin sanoa, että kannatti ottaa juuri sellainen mies, josta itse tykkään.