Mua karmivat sellaiset vanhemmat, jotka vuosikausia ovat ensin " tehtailleet" lapsia ja sitten kun vauva on syntynyt, niin heti vaan vauva hoitoon ja toihin..:-(
Kommentit (7)
Jos on lainat maksamatta tms. Itse olen hoitovapaalla ja kotona lasten kanssa 24h/vrk. Ja aion olla kunnes lapsi täyttää 3 vuotta. Mielelläni olisin kauemminkin, mutta kotityöt ei tuo rahaa eikä ruokaa pöytään!
Minä en ymmärrä miksi pitää ihmetellä ja voivotella mitä kukakin tekee, kaikki tekee mitä parhaimmaksi näkee!!!
lapsettomudesta ja maksavat kalliita hedelmöityshoitoja ym. ja ovat niin kärsivinään lapsettomuudesta (puuttuvasta statussymboolista), mutta eivät kuitenkaan viitsi itse hoitaa lapsiaan. Järkyttävimpänä pidän esim. joitain julkkiksia, jotka joka adoptoivat lapsia, mutta eivät hoida heitä itse. ap.
El jos pari on yrittänyt 20v saada lasta ja joku päivä onnistuu. Pitäisikö siitä lapsesta sitten tehdä joku Jumala ja kuningas? Koska onhan sitä niin kauan odotettu?
Mutta esim asuntolainoihin voi anoa lyhennysvapaata tai pidentää maksu aikaa.
stella80:
El jos pari on yrittänyt 20v saada lasta ja joku päivä onnistuu. Pitäisikö siitä lapsesta sitten tehdä joku Jumala ja kuningas? Koska onhan sitä niin kauan odotettu?
että jos äiti hoitaa lapsensa 3 v asti itse kotona niin hän on tehnyt lapsestaa jumalan tai kuninkaan?
Ei ap varmasti sitä tarkoittanut.
Vain ei-toivottujen lasten vanhemmat saavat viedä lapsensa hoitoon? Jos lasta on toivottu ja yritetty kauan, tai hänet on adoptoitu, vanhempien pitää käyttäytyä jotenkin eri tavalla kuin muiden vanhempien?
Kukahan suojelis tätä maailmaa tuollaiselta yksinkertaisuudelta?
Oletan kuitenkin, että vanhemmat nyt yleensä sen vanhempainvapaansa käyttävät. Ihme syyllistämisenaiheita...