Pelaako teidän lapset vielä pokemon go:ta?
Kommentit (10)
vielä puuttuu muutama lucky shiny satku
Lapset (pian täysi-ikäiset) eivät enää niinkään, itse kuitenkin pelaan. Joka vuosi oon toisinaan pelannu (vuodesta 2016 saakka), huomaan kaltaisia vanhempia naisihmisiä pyörimässä pelailemassa.
Ajoittain avaan pelin ja nappaan mitä ympäriltä löytyy. Vähän ollut motivaatio hukassa sen jälkeen kun syksyllä 21 pääsin tasolle 50.
Mun paras ystävä ja pikkusisko pelaavat vielä. Itse kyllästyin 2017.
Lapsi on eskarissa ja pelaa mun puhelimella pokemonia. Samoin tekee muutama muukin eskarikaveri.
Lähipiiristä sanoisin että tuntuu olevan nykyisin aikuisten juttu :)
Lapsi palkkaa isäänsä joka pelaa. Aluksi oli rasittavaa kun ukko uppoutui peliin seurassani. Koki sen itsekin vähän noloksi ja siksi osti jonkin pikku pulikan joka itsekseen pelailee julkisilla paikoilla ja keräilee niitä otuksia huomaamatta
Kotona pelailee kyllä.
No hyvä mies eikä taas sitten pelaile tietsikalla.
Siis tietenkin "pilkkaa" eikä "palkkaa"
Vierailija kirjoitti:
Lapsi palkkaa isäänsä joka pelaa. Aluksi oli rasittavaa kun ukko uppoutui peliin seurassani. Koki sen itsekin vähän noloksi ja siksi osti jonkin pikku pulikan joka itsekseen pelailee julkisilla paikoilla ja keräilee niitä otuksia huomaamatta
Kotona pelailee kyllä.No hyvä mies eikä taas sitten pelaile tietsikalla.
Pelaan itse. Olen 29-v nainen. Se on sellaista pientä mukavaa tekemistä esim. kävelylenkille lähtiessä. Tekee lenkistä houkuttelevamman, kun saa jotain virikettä mukaan.
Pelaan itse.