Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä lainaa sairaudenhoitokuluja varten?

Vierailija
27.01.2017 |

Olen kuntoutustuella ja tarvisin rahaa sairaudenhoitoa varten. Mistä saisi lainaa? Luottotiedot kunnossa, mutta esim pankissa on ehtona suuremmat tulot kuin mitä kuntoutustuki on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko USA:ssa vai miksi kyselet?

Vierailija
2/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa lainaa ? Hae toimeentulotukea. Vai maksatko botoxia tai silikooneja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku oikeesti että Suomessa saa hoitoa kun tarvitsee? No, joku voi saada, mutta ei kaikki.

Vierailija
4/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan Suomessa asun. Saan vaikeaan sairauteen psykoterapiaa ja rahoitus siihen loppui juuri ja muuten hyvinkin onnistunut terapia kesken. Ilman sitä en parane, mutta kun rahoitusta ei saa enää niin pitää ottaa lainana. Tavoitteena olisi kuntoutua työkykyiseksi, ilman terapiaa joudun jäämään eläkkeelle.  ap

Vierailija
5/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sossusta

Vierailija
6/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae toimeentulotukea.

Vierailija
7/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet sossusta

Ei sosiaalista saa mitään useita satasia kuukaudessa terapiaan ja toimeentuletukeen en ole oikeutttu kuntoutustuen vuoksi. Kuntoutuki riittää (tai no ainakin paperilla) perusmenoihin.

Edelleen, mistä saisin lainaa? Haluan työkykyiseksi.  ap

Vierailija
8/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mistään. Miten ajattelit maksaa takaisin ikinä, muutaman satasen lainanlyhennys ei ole mikään pikkujuttu työssä käyvällekään.

Vierailija
9/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Höpötä sille tarinasi. Sitä kiinnostaa sinun juttusi takuulla enemmän kuin psykiatria, joka yrittää olla nukahtamatta tarinoillesi. Samaan aikaan kun lässytät traumojasi, hän on ajatusmaailmassa karannut omille lomareissuilleen.

Vierailija
10/27 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mistään. Miten ajattelit maksaa takaisin ikinä, muutaman satasen lainanlyhennys ei ole mikään pikkujuttu työssä käyvällekään.

Kyllä minä pystyn jonkin verran kuntoutustuesta lyhentämään ja koska aion työkykyiseksi, niin tottakai sitten työtuloista lyhennän lainaa. Enkai minä  nyt voi olla alle 30-v:nä tuomittu elämään työkyvyttömänä koko elämää? ap

11/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
12/27 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeä kommentti. Hoito on ollut toimivaa ja asiallista ja tämän hoidon myötä tulen parantumaan. En odotakaan, että joku muu minut parantaa, vaan odotan, että saan hoitoa sairauteeni. Ei syöpäsairatakaan vaadita itse parantamaan itseään. Terapia on pitkä prosessi ja koska oma sairauteni on kestänyt vuosia on hyvin vaikea, niin tietenkään se ei hetkessä paranen. Terapeutin avulla olen pystynyt soveltamaan asioita käytäntöön, mutta en vielä riittävästi, koska terapia ei ole jatkunut tarpeeksi kauan,

On naiivia luulla, että Suomessa kaikki saisivat toimivaa hoitoa psyykkiseen sairauteensa. Vaikka sairaus olisi kuinka paha ja vaikka hoito olisi ollut kuinka toimivaa, ei sitä välttämättä jatketa esim rahoittajan käytäntöjen tai muun tavan vuoksi. Sairauden hoitoa ei siis aina todellakaan evätä potilaasta, kuntoutuksesta tai sairaudesta johtuvista syystä vaan ennemmin siitä syystä, miten on tapana toimia rahoutuksen kanssa jne.

Koska yhteiskunnan rahoitusta en nyt saa, niin joudun ottamaan lainaa, jotta pääsen takaisin työkykyiseksi. En kaipaa vittuilua tilanteestani, sairauden kanssa olen jo niin tiukilla, että pysyn hädin tuskin hengissä.

ap

Vierailija
13/27 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilta tai ystäviltä. Millaisesta summasta on kyse? 

Vierailija
14/27 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuntoutustuella ja tarvisin rahaa sairaudenhoitoa varten. Mistä saisi lainaa? Luottotiedot kunnossa, mutta esim pankissa on ehtona suuremmat tulot kuin mitä kuntoutustuki on.

Mikä on sellainen sairaus, että et saa siihen korvauksia Suomesta? Oletko maksasi polttanut alkoholilla, koska se on ainut joka tulee mieleen.

Tietenkin täällä on hidasta päästä erikoislääkäreille, mutta sairaudet kyllä hoidetaan kunnialla. Ei pitäisi tarvita mitään lainaa kyllä tuota varten. Yhden tapauksen tiedän kun tuttavalta lyötiin nenä poskelle ja otti sitten lainaa plastiikkakirurgiaa varten. En tiedä miten jupakka meni mutta ei tullut korvauksia, ilmeisesti oli myllyttämässä..

Jos kuitenkaan et saa lainaa pankista niin ota sitä verkosta vaikka kulutusluottona. Niissä ei mitään vakuuksia tarvita ja pikkutulot riittää. Jos sairaus on vakava niin lainasta voi maksaa kovempaakin korkoa mielestäni.

Vierailija
15/27 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki tai yksityinen jos et saa suvulta lainaa. Mistän muualta sitä lainaa nyt ei kai kuitenkaan saa ellen ole väärässä tässä elämässä?

Vierailija
16/27 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edelleenkään tajua että hoitosi ei tehoa.

Se on vääränlaista.

Siksi et ole parantunut.

Vierailija
17/27 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tälläkin hetkellä saurautesi kanssa niin tiukilla, että pysyt hädin tuskin hengissä, kuten itse kuvailit ja olet kelan tukemaa tiivistä terapiaa saanut jo sen kaksi vuotta, niin et tule kuntoutumaan työkykyiseksi. Myöskään pelkkä terapia ei selkeästikään ole riittävä hoitomuoto.

Mutta Porvoossahan tämä olikin tapahtunut, ymmärrän kyllä kannanottosi ja olen samaa mieltä, että tämä kärjestelmä kusee.

Vierailija
18/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edelleenkään tajua että hoitosi ei tehoa.

Se on vääränlaista.

Siksi et ole parantunut.

Turha ivata jos toinen pulassa ja tarvitsee lainaa. Et varmasti haluaisi olla samassa tilanteessa.

Vierailija
19/27 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tälläkin hetkellä saurautesi kanssa niin tiukilla, että pysyt hädin tuskin hengissä, kuten itse kuvailit ja olet kelan tukemaa tiivistä terapiaa saanut jo sen kaksi vuotta, niin et tule kuntoutumaan työkykyiseksi. Myöskään pelkkä terapia ei selkeästikään ole riittävä hoitomuoto.

Mutta Porvoossahan tämä olikin tapahtunut, ymmärrän kyllä kannanottosi ja olen samaa mieltä, että tämä kärjestelmä kusee.

Porvoo on läpitte mätä mesta kaiken tälläisen suhteen. Ainoa mikä oli siellä mätäpaiseessa helppoa oli työkkärikäynnit, ei tarvinnu edes käydä kun siirsivät aina vuodella eteenpäin ja rahaa tuli koko ajan kun ovista ja ikkunoista niin ei tarttinnut mitään lainaa ottaa :-DD

Vierailija
20/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hammastapaturmaan luottokortilla sitten ottanut... että näin ei ne korjaa julkisessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä