Paska perjantai.
Tästä tulikin sitten erittäin paska perjantai, olen tapaillut ihanaa naista jo muutaman kuukauden ja olen ihastunut korviani myöten. Tajusin aika pian että hänessä on kaikki se mitä naisesta etsin, nautin mielettömästi yhteisistä hetkistämme ja se tunne kun toinen käpertyi kainaloon... silloin toivoi että aika pysähtyisi. No, tavallaan se tänään sitten pysähtyikin. Sain kuulla että minusta toivotaan rakastetun sijaan ystävää.... vakavan suhteen sijaan hän haluaa nyt pysytellä vapaana ja haluaa minusta ystävän. Siihen en vain enää kykene, tunteeni lipsahtivat jo ystävyydestä seuraavalle tasolle. Paluuta entiseen ei ole. Vaikka suhde oli lyhyt, niin paljon jäi ihania muistoja paskan fiiliksen lisäksi. Muistan sinua lämmöllä aina.
Kommentit (4)
Huoh, montakohan kertaa olen käynyt tuon lävitse. Päätin jo etten enää ikinä rakastu kehenkään.
Millä tästä ikävästä pääsee eroon? Miten aikuinen ihminen voikin ihastua näin päättömästi?
Se ikävä sulikin sit aika nopeesti, kävi ilmi etten ollutkaan ainoa mies hänen elämässään. Ainakin kahta muuta vedätettiin samaan aikaan, toisen kanssa nyt parisuhteessa. Jos olisin vittumainen ihminen, niin kävisin vähän vinkkaamassa kaverille minkälaisen helmen kanssa onkaan suhteessa. Kiitos vain ihanaiseni et muistutit taas mieleen vanhan sananlaskun "moni kakku päältä kaunis". Hyvillä mielin voikin jatkaa tästä kohti uusia seikkailuja, vaikka hiukan kyllä vituttaakin😠
Tiedän tunteen. Life sucks.