Toiveena vauva Mikolla blogi?
Onko Mikolle blogi? Nimi? Luin toiveena vauvan kysymys juttuja ja niistä sai sen kuvan että jossain blogi olisi mutta omat salapoliisi taidot eivät riittäneet. Olisi tosi mielenkiintoista lukea hänen mietteitä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vielä sais kirjoittaa ihan perusarjesta. Aamusta, päiväkodin jälkeisestä kotiarjesta..pysyis ihan nykyajassa. Ei liikaa menneisyyttä..
Nykypäivän elämä kiinnostaa ainakin mua..
Aloittajalla on jäänyt peruskoulu niin räikeästi kesken, että hänen kannattaisi käydä se loppuun ennen kuin yrittää enää palstalle. Ei surkeampaa voi olla. Myös toinen aiheesta tehty aloitus on jo huomattu huonoutensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on jäänyt peruskoulu niin räikeästi kesken, että hänen kannattaisi käydä se loppuun ennen kuin yrittää enää palstalle. Ei surkeampaa voi olla. Myös toinen aiheesta tehty aloitus on jo huomattu huonoutensa takia.
Ehhei sentään. Ihan inside juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo otsikko tarkoittaa??
https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/?m=1
Bloggaajalla exän kanssa ongelmia. Exällä blogi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen alapeukku tuli. Jos ei bloggaajan naama miellytä nii ei tartte tänne angstaamaan.
Mikolla menee hyvin ainakin. Samoin nooral nii kaikki on siis hyvin. Loppu ne lääkkeiden väärinkäytötkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pariskunta näyttää niin onnelliselta.
Mikko on näköjään hyvä hoitaja..missäpäin on hoitajana??
Mulla ei tietoa, mutta jos nähty kaaren prismassa nii veikkaan pääkaupunkiseutua??
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tietoa, mutta jos nähty kaaren prismassa nii veikkaan pääkaupunkiseutua??
Joo veikkaan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Mikolla menee hyvin ainakin. Samoin nooral nii kaikki on siis hyvin. Loppu ne lääkkeiden väärinkäytötkin
Niinhän ne N:n lääkeväärinkäytöt loppui. Pääasia, että menevät molemmat elämässään eteenpäin.
Ihan asiallinen teksti, tosin sisältö niukkaa. Kertokoot kuvat puolesta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallinen teksti, tosin sisältö niukkaa. Kertokoot kuvat puolesta enemmän.
Teksti pohjustaa ihan oksti noita kuvia, en mä M:n nykyisen esim painoa halua raskauden aikana tietää tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mikolle blogi? Nimi? Luin toiveena vauvan kysymys juttuja ja niistä sai sen kuvan että jossain blogi olisi mutta omat salapoliisi taidot eivät riittäneet. Olisi tosi mielenkiintoista lukea hänen mietteitä.
Hyvä et kirjoittaa blogii
Mitä hyvää siinä on? Kirjottais edes jotain mielenkiintoista eikä tommosta tyhjänpäivästä jorinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et kirjoittaa blogii
Mitä hyvää siinä on? Kirjottais edes jotain mielenkiintoista eikä tommosta tyhjänpäivästä jorinaa.
Mikä olis mielenkiintoista? Mun mielestä ihan tarpeeks mielenkiintoista. Ei mitää angstia ainakaa
Missä jankutetaan aaltoa? Saaraa vai toukoa :D