Saako miehesi käpälöidä sinua vapaasti?
Kommentit (64)
Mieheni ei ole karhu, joten käpälöiminen ei onnistu.
Saa. Tulee yllättäen halailemaan, rutistamaan, taputtelemaan ja niin minäkin häntä.
Jos olen keskittynyt johonkin muuhun tai juuri silloin ei tunnu hyvältä, sitten kiellän.
Saa. Tietenkin.
Mulla on sama kuin jo jollain aiemmimkin vastannella: en välitä romantiikasta, erotiikasta kyllä.
Olen osannut valita kumppaniksi sen verran fiksun miehen, että ymmärtää milloin kosketaan mitenkin (siis ei puristele tissejä ruokakaupan kassalla jne), joten ei tarvitse tehdä mitään sääntöjä.
Samoin on toisin päin. Minäkin kosken miestä, mutten kähmi milloin sattuu.
Todellakin saa! Parisuhteessa pitää olla fyysistä läheisyyttä ja huomaavaisuutta! Ja se "käpälöiminen" saa tuntemaan itseni halutuksi mieheni silmissä, eikä lahnaksi. Käpälöimistä on puolin ja toisin ja kuten yllä sanottiin ei tietenkään missään kaupan kassalla ny kuitenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Saa, se on ihanaa! Tykkään eroottisista kehuista
Olen siitä poikkeava nainen, että en niin välitä romantiikasta, tykkään erotiikasta. Tuntuu hyvältä kun mies kähmii:) että mies haluaa minua
Juu, juu, olet uniikki lumihiutale
Kyllä. Rakastan mieheni kosketusta. Myös minä saan vapaasti käpälöidä häntä.
Tietenkin saa :)
Hauskaa ku tarttuu tisseihin kiinni tai läpsäisee takamukselle. Läpsii takamukselle kaupassakin. Mä taas nipistän miestäni pakarasta :D
Tottakai saa, olisipa surullista jos ei saisi. Koskettaminen kuitenkin tarkoittaa, että hän pitää minua haluttavana ja kauniina/seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Tietenkin.
Mulla on sama kuin jo jollain aiemmimkin vastannella: en välitä romantiikasta, erotiikasta kyllä.
Olen osannut valita kumppaniksi sen verran fiksun miehen, että ymmärtää milloin kosketaan mitenkin (siis ei puristele tissejä ruokakaupan kassalla jne), joten ei tarvitse tehdä mitään sääntöjä.
Samoin on toisin päin. Minäkin kosken miestä, mutten kähmi milloin sattuu.
Näin myös meillä. Olisi kamalaa olla miehen kanssa jolle pitäisi opettaa koska ja missä ja miten voi koskea. Kyllä kai ihmisen itse pitäisi tajuta, ettei kukaan tykkää jos yhtäkkiä ja yllättäen tunkee sormen sisään, tai puristele perseestä/palleista/tisseistä keskellä ruokakauppaa.. Luulin, että ihmiset yleisesti osaavat sen verran käytöstapoja, sekä asettua toisen asemaan, että tietäisivät nämä asiat ihan opettamatta kun on aikuisesta kyse.
Jos nainen ei kaipaa halailua, silittelyä ja kainalossa istumista (sekä oikeassa kohtaa tissien ja persiin puristelua) niin jossain on vikaa. Luultavasti parisuhteessa.
Saa tietenkin. On ihanaa tulla kosketetuksi.kyllä miehellä on tunneälyä että tietää millainen koskettelu millonkin on sopivaa.pieni jalkapohjan hively, pusu, hali kesken kiireiden,silitys, puristus. Samaa harrastamme molemmat.
Haluan sitä eli saa. Valitusta tulee, jos ei käpälöi!
Saa ja joutuu ja voi ja haluaa. Mäkin käpälöin sitä.
Mun mies ei käpälöi eikä kähmi, eikä tee muutakaan ällöttävää asiaa. Sen sijaan hän koskettelee ja hyväilee, jne. Kähmiminen ja käpälöinti ja lääppiminen on jotain sellasta jota joku kämänen äijä koittaa tehdä räkälän juomajonossa.
Kyllä saa ja nautin siitä ;) Itsekin kopeloin ja toisinaan hyökkään suoraan alapäähän kiinni. Ei ole valittanut!
Ei. Mies ei saa koskea ollenkaan minuun. Ei ole tänä vuonna edes vahingossa hipaisut sormella minua. Myös minä en ole koskenut mieheen.
Mieheni ei onneksi ole teinipoika, joka käpälöi naisia.
Saa 😍
Tykkään siitä.
T. feministi
Tietysti saa ja vain ainoastaan mieheni. Vähän ihme kysymys silti?