Saako miehesi käpälöidä sinua vapaasti?
Kommentit (64)
Saa. Tykkään todella paljon, kun mies vaikka kaupassa vaivihkaan puristaa takamuksesta. Tietenkään ei julkisilla paikoilla ihan mahdottomuuksiin mennä, mutta jos ketään ei ole näköpiirissä niin totta helvetissä kosketellaan toisiamme.
Se paleleva kotisohvanainen todennäköisesti potee vaihdevuosien tutinoita, jollon palelee usein tai sit on yllättäen lämmin. Kunnon puristelu vois auttaa pahimman yli. Eikun toimeksi vaan. Äläkä aina hillu kotona kalsareissa, kamalaa katottavaa. Viimesetkin himon rippeet katoaa.
Kotona mua saa kosketella ihan vapaasti ja niin kyllä tapahtuukin, suhde on vielä niin tuore ettei kumpikaan malta olla koskettelematta toista. Rintani ja peppuni saavat yhtenään hyväilyjä ja itse taas hipelöin poikaystävän (nam) rintakarvoja. Kodin ulkopuolella ollaan huomattavasti siistimmin, mitä nyt toisinaan käsi käy vähän hivelemässä huomaamattomasti peppuani, varsinkin kun olen kiusoitellen tuonut julki että olen jättänyt pikkarini kokonaan pois tai pukenut (hänen mielestään) parhaat stringini.
Ex ei saanut. Inhotti, kun kaikki kosketus oli nimenomaan käpälöintiä ja yritti johtaa seksiin. Ei mennyt jakeluun niin millään, että joskus voisi ihan vaan olla lähekkäin ilman että heti tungetaan kättä housuihin.
Tottakai saa. Käpälöimme toisiamme aina :)
No periaatteessa joo, mutta kyllä mä välillä naputan sille siitä, että en minäkään ohimennessä häntä vehkeistä kouri. Mun mielestä voi halata, silittää ja helliä muuten, mutta sellainen heti haarovälistä kouriminen on välillä ärsyttävää. Jos haluaa seksiä, niin siihen kannattaa lämmitellä pikkuhiljaa hipsuttaen. Suoraan käsi haaroväliin aiheuttaa tosiaan vain ärsyyntymistä. Tätä ei mies aina tajua, vaikka olen sanonut monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex ei saanut. Inhotti, kun kaikki kosketus oli nimenomaan käpälöintiä ja yritti johtaa seksiin. Ei mennyt jakeluun niin millään, että joskus voisi ihan vaan olla lähekkäin ilman että heti tungetaan kättä housuihin.
Jokapäiväinen seksi on parisuhteen perusta
Joo tykkään siitä, kun taputtelee ohimennen pepulle ja suukottelee. Kahden makkarissa saa sitten tehdä kaikkea muutakin, ja usein itse käyn ensin käpälöimään häntä, kun on niin herkku.
Riippuu millä tavalla. Julkisella paikalla ei. Jos vaikka siivoan kotona tai opiskelen ja mies tulee siihen niskaan hönkimään ja koskemaan niin tulee kyllä nopeaan lähtö. Pitää antaa omaa tilaa. Yhteinen aika yhteistä mutta jos hoidan asioitani niin pysykööt pois jaloista. Mut jos vaikka katsellaan leffaa tai makoillaan sängyssä niin saa koskea.
N21
AP:n olisi kannattanut määritellä, mitä hän itse asiassa käpälöinnillä tarkoittaa. Nyt tuntuu olevan kolmenlaista ilimoo palstalla: on niitä, jotka ilmeisesti käsittävät käpälöinnin kuitenkin aika siivoksi hommaksi pepulle läpsäytyksineen ja rutisteluineen, sitten niitä, jotka käsittävät käpälöinnin varsin riettaaksi sörkkimiseksi vaikka mistä, ja lopulta niitä, jotka kieltävät koskemisen. Tältä viimeiseltä ryhmältä haluaisin kuulla, onko teillä kaikessa noin tiukat säännöt ja rajat? Kummallakin omat rahat ja tarkka laskeminen kuunvaihteessa, paljonko kumpikin maksaa ruuasta ym. Aika omituinen parisuhde, täytyy sanoa.
eikö sitä jo seurusteluaikana huomaa, saako toiseen koskea, vai ei,
jos kerran on erihenkisiä immeisiä, niin mitä ne sit yhteen meneekään
ei saa mutta eräs työkaverimies saa silloin kun ketään muuta ei ole näkemässä
Ei. Siis saa ottaa syliin jne mutta mussa herää vain ärsytys jos käydään tisseihin / perseeseen kiinni ja aletaan kähmimään. Tämä tietysti silloin ok jos ollaan sovittu esim pikaseksiä mutta sellaista "kourin joka kerta kun menen ohi" juttu ei ole ok. Intiimijutuista menee mulla jotenkin hohto ja houkutus, jos koko ajan pitää vatkata intiimipaikkoja, vaikka sitten leikillään.
Naurattavia juttuja. Mistä olet oppinut huumorintajua. Mistä sinä keksisit moista huumoria?
Olisi mukavaa jos olisi oma nainen jota voisi aina puristella ja kosketella.
Minusta on ihanaa jos kosketellaan paljon, muulloinkin kuin vain silloin kun mies sattuu haluamaan seksiä. Hellät kosketukset on arjen suola ja sokeri. Nyt vaan olen valitettavasti sinkku :(
Tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa rinnat on niin arat, että niihin ei todellakaan saa koskea. Pahinta on, jos ykskaks yllättäen rintoihin tartutaan voimalla kiinni. Oma mies ei ole tehnyt tuota, mutta yhdessä työpaikassa oli työkaverina mies, josta tuo oli hauskaa. Älysi lopettaa, kun pari kertaa huitaisin takaisin ihan kunnolla.
Miksi edes surustelet ihmisen kanssa joka ei saa sinuun koskea?