Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan hieman erillainen kotiäiti...!?

Vierailija
16.03.2006 |

*en juuri koskaan juttele ystävieni kanssa lapsistani

*en omista edes yhtään ystävää jolla olisi lapsia

*en ole kiinnostunut mistään mammakerhoista jne.

*en ole lukenut yhtään vauva/perhe lehteä

*muut lapset/vauvat ei minua kiinnosta, eikä varsinkaan heidän äitinsä

*elämäni ei juurikaan ole muuttunut lasten synnyttä

Kaikesta huolimatta olen hyvä, omistautunut äiti lapsilleni.. Ja/mutta yhdessä asiassa olen varmaan perinteinen kotiäiti, en nimittäin hyväksy alle 4v. laittamista päiväkotiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

*en juuri koskaan juttele ystävieni kanssa lapsistani

*en omista edes yhtään ystävää jolla olisi lapsia

*en ole kiinnostunut mistään mammakerhoista jne.

*en ole lukenut yhtään vauva/perhe lehteä

*muut lapset/vauvat ei minua kiinnosta, eikä varsinkaan heidän äitinsä

*elämäni ei juurikaan ole muuttunut lasten synnyttä

Vierailija
22/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut en mökötä nurkassa enkä puhu puhelimessa kun olen puistossa yms. Vaan leikin lasteni kanssa ja seuraan ettei heille satu vahinkoja.. ei siinä paljoa kerkiä muitten kanssa jutella ja jos minua ei kiinnosta saada uusia ystäviä niin se on mun valinta. Ok? :)

En juuri koskaan juttele lapsistani ystävilleni, niin minä sanoin. Toki vastaan kun kysyvät ja kerron kyllä kuulumiset jne, mutta yleensä keskustelun aiheet ovat aivan muualla... Jos näen kaverit kahvilla niin ei me kyllä lapsista puhuta.. :) -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni teki monta kertaa kotiäitivuosina kun toiset äidit vertailivat, kuinka vanhana lapsi on oppinut paskantamaan pottaan. hohhoijaa, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Tai se, kuinka ihmeellinen Jennijalmari oli kun nosti niskoja aikaisemmin kuin toisten vauvat.

No, koska asun pienessä kylässä, on pakko pysyä väleissä ihmisten kanssa. Hymyilin ystävällisesti ja ihailin, että ahh ja voih kun hienoa kun se jennijalmari osasi tehdä pisut pottaan kun äiti oli sitä siinä istuttanut 2 tuntia.

Miehelle monta kertaa siunailin, että perhekerhot ja muut sellaiset mammatapaamiset riepoo kyllä hermoja, mutta pakko käydä kun lapset tykkää.

Itse hoisin lapset eskariin asti kotona. hyvät jatkot sinulle ja nauti lapsistasi.

Vierailija
24/24 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana unohtui välistä. Edellinen.