Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mirenan käyttäjät

mammeli84
27.01.2017 |

Hei.

Olen 32-vuotias kahden lapsen äiti ja mirena laitettu huhtikuussa 2014 eli ollut n. 2.5 v. Kysyisin millaisia kuukautisia teillä on keillä on ja vaihteleeko teillä pms oireet eri kierroissa. Minulla siis todella niukat kuukautiset tulevat kerran kuussa mutta tuntuu, että käynnistyy tosi hitaasti ja ihan tavalliset oireet kuitenkin ennen menkkoja eli päänsärky, alavatsakipuja lieviä jne.. saattaa kestää 6-7 päivää mutta siteeseen asti ei mitään tule paitsi joskus on sellainen kierto, että tulee vähän enemmän vuotoa mutta luulen että kohtu ikään kuin tyhjentää välillä vähän enemmän. Kuukautiset siis tuskin minulla loppuvat mirenan johdosta..mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia? Lisäksi tuntuu että olen paljon enemmän ollut allapäin mirenan jälkeen. Nii ja lisäksi minulla on pco en tiedä onko sillä vaikutusta. Ja tosiaan välillä olen ihan ahdistunut pms aikaan ja ihan hermoraunio. Lisäksi ovulaatiot nykyään tuntee en tiedä johtuuko mirenasta vai vaan tunnon parantumisesta sillä alueella 😁. Viime ovulaatio tuntui peräsuolessa asti, tosi harvoin kylläkin. Ennemmänkin alavatsa on turvoksisa ja kosketusarka niihin aikoihin niin että tuntee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pysynyt mirenat paikallaan mutta se aika mitä ne pysyi, eli n.5kk / kierukka niin oli melkein koko ajan pientä tiputtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi