Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kerro kenen ulkonäöstä olet kateellinen

miesten_mies
27.01.2017 |

Jep eli kertokaas naiset kenen naisen ulkonäöstä olet kateellinen? Keltä siis haluaisit näyttää, linkkiä kuviin voi pistää :)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle miehen pelikaverille. Myönnän olevani mustasukkainen, kun mies pelaa samassa porukassa tämän kanssa, koska mietin, että kuinkakohan usein mies ajattelee tätä sillä tavalla. Naisella on kaunis iho, symmetriset kasvonpiirteet, vahvat hiukset ja todella hoikka vartalo. Ja tietty tykkää kaikista samoista asioista kuin mies ja on nokkelaa ja hyväntuulista seuraa.

Tiedän, että mies ihailee muutenkin tosi laihoja naisia, jollaista minusta ei tule koskaan. Näin normaalipainoisena minulla on paljon kurveja, joita ei saa luuston takia pois, joten siro en tule ikinä olemaan vaikka kuinka laihduttaisin - kokeiltu on.

Aika outoa olla jollekin laihalle tikulle kateellinen..harva mies lopulta tikunlaihoista välittää..muodot ovat seksikästä!Luulen,että ajatuksesi ovat kyllä tuulesta temmattuja.Miksi miehesi muuten olisi kanssasi,ellet sinä ole se ykkönen.Älä kiusaa itseäsi tuollaisilla harhakuvitelmilla.Sinä olet se ykkönen miehellesi.

Vierailija
62/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2351 kirjoitti:

sille naiselle olen jotenkin alitajuisesti kateellinen kaikesta. Sillä oli mun mies ensin.

Ei kuulosta terveelliseltä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Dobrev on aivan ihana. Klassisesti kaunis ja luonnostaan upea vartalo. Myös vaikuttaa mahtavalta ihmiseltä!

Vierailija
64/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutta olen kuitenkin kateellinen muutamalle kavereilleni joilla on paksu tukka ja näyttävät hyvältä myös ilman meikkiä. Itse olen meikattuna omasta mielestäni jopa kaunis, mutta ilman meikkiä todella valjun näköinen ja iho epätasainen.

Ja onhan noita kauniita julkkiksia, mutta en ehkä osaa olla varsinaisesti kateellinen tuntemattomista ihmisistä, ennemmin otan inspiraatiota omaan tyyliin.

Vierailija
65/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Planet of the Apes 1969 elokuvassa esiintynyt Linda Harrison, kaunis kuin mikä!

http://vignette3.wikia.nocookie.net/planetoftheapes/images/d/d4/Harriso…

Vierailija
66/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kellä on mun ihannetissit. Joku ihme tissikompleksi nyt päällä vaikk omat on ihan nätit :(

Vierailija
67/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett Johansson ja Megan Fox. Koska mieheni kuolaa niitä:-(

Vierailija
68/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Bonham Carter. Voi pukeutua kuin koditon, mutta näyttää silti eksentrisen hyvältä.

Vierailija
69/69 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Bonham Carter. Voi pukeutua kuin koditon, mutta näyttää silti eksentrisen hyvältä.

Mun oli pakko peukuttaa tätä koska tämä oli niin hienosti sanottu.

En ole varsinaisesti koskaan tuntenut kateutta. Kauniita ihmisiä on paljon ja jokaisella on heikot hetkensä. Michelle Williams on kyllä tyylikäs.