Nainen, kerro kenen ulkonäöstä olet kateellinen
Jep eli kertokaas naiset kenen naisen ulkonäöstä olet kateellinen? Keltä siis haluaisit näyttää, linkkiä kuviin voi pistää :)
Kommentit (69)
Käyttäjä2351 kirjoitti:
sille naiselle olen jotenkin alitajuisesti kateellinen kaikesta. Sillä oli mun mies ensin.
Ei kuulosta terveelliseltä enää.
Nina Dobrev on aivan ihana. Klassisesti kaunis ja luonnostaan upea vartalo. Myös vaikuttaa mahtavalta ihmiseltä!
Periaatteessa olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutta olen kuitenkin kateellinen muutamalle kavereilleni joilla on paksu tukka ja näyttävät hyvältä myös ilman meikkiä. Itse olen meikattuna omasta mielestäni jopa kaunis, mutta ilman meikkiä todella valjun näköinen ja iho epätasainen.
Ja onhan noita kauniita julkkiksia, mutta en ehkä osaa olla varsinaisesti kateellinen tuntemattomista ihmisistä, ennemmin otan inspiraatiota omaan tyyliin.
Planet of the Apes 1969 elokuvassa esiintynyt Linda Harrison, kaunis kuin mikä!
http://vignette3.wikia.nocookie.net/planetoftheapes/images/d/d4/Harriso…
Kaikkien kellä on mun ihannetissit. Joku ihme tissikompleksi nyt päällä vaikk omat on ihan nätit :(
Scarlett Johansson ja Megan Fox. Koska mieheni kuolaa niitä:-(
Helena Bonham Carter. Voi pukeutua kuin koditon, mutta näyttää silti eksentrisen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Helena Bonham Carter. Voi pukeutua kuin koditon, mutta näyttää silti eksentrisen hyvältä.
Mun oli pakko peukuttaa tätä koska tämä oli niin hienosti sanottu.
En ole varsinaisesti koskaan tuntenut kateutta. Kauniita ihmisiä on paljon ja jokaisella on heikot hetkensä. Michelle Williams on kyllä tyylikäs.
Aika outoa olla jollekin laihalle tikulle kateellinen..harva mies lopulta tikunlaihoista välittää..muodot ovat seksikästä!Luulen,että ajatuksesi ovat kyllä tuulesta temmattuja.Miksi miehesi muuten olisi kanssasi,ellet sinä ole se ykkönen.Älä kiusaa itseäsi tuollaisilla harhakuvitelmilla.Sinä olet se ykkönen miehellesi.