Nainen, kerro kenen ulkonäöstä olet kateellinen
Jep eli kertokaas naiset kenen naisen ulkonäöstä olet kateellinen? Keltä siis haluaisit näyttää, linkkiä kuviin voi pistää :)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mammat vihaa niin minä antaisin vaikka mitä jos näyttäisin Jenniltä!
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16002825_1015446439138440…
http://static.iltalehti.fi/viihde/Jenni_Vartiainen_8_503_vi.jpg
Tummalta Jenniltä kyllä, mutta vaalealta en. Jännä miten paljon hiusten väri vaikuttaa... tumma Jenni oli musta Suomen kaunein nainen.
No huh. Hienoa että olet tyytyväinen omaan ulkonäköösi. Minä olen äärimmäisen kateellinen myös VAALEASTA Jennistä koska kumpikin Jenni, vaikka kalju, voittaa minun ulkonäön aika kirkkaasti...
Sanoisin että Jenni Vartiaisen lärvi on niin jumalattoman kaunis että ihan sama mitä siinä on ympärillä. Jos saisin vaalean Jennin ulkonäön, voisin toki värjätä hiukset mustaksi tai vihreäksi tai whatever.
Natalie Dormer (Game of Thrones Margaery Tyrell) Kasvot ovat omasta mielestäni kauniit ja mielenkiintoiset, mielelläni olisin hänen näköisensä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen itselleni 15 vuotta sitten. Sen kropan kun saisin vielä takaisin, mutta kilot ovat jämähtäneet kroppaan niin vahvasti, että turha haaveillakaan. Lisäksi vatsani ja rintani roikkuisivat joka tapauksessa. Onneksi elämä on nyt muuten mukavampaa.
Minä olen jo iäkäs, 62 v, ja, uskokaa tai älkää, haluan 10 vuotta sitten olleet mittani takaisin. Projekti on meneillään.
Ja bonuksena voisin vaihtaa pitkät luonnonkiharat hiukseni vaikkapa tyttäreni suoriin, vahvoihin tummiin hiuksiin.
https://www.google.fi/search?q=milla+alftan&client=firefox-b&tbm=isch&t…:
Milla aftan, varsinkin hiukset
Instagramissa sellainen kun tammy hembrow, siinä on vaan kaikki ihan täydellistä. Koko ihmisessä ja sen elämässä :O Tuon näköinen ja mitä, 22v? Rikas kahden lapsen äiti jolla komea mies.
En ole kateellinen kenellekään. Miksi olisin? En ole kaunein ruusu, mutta perunan kukka ehkä kumminkin. Naisia, joiden ulkonäköä ihailen ovat esim.Anu Sinisalo, Shakira, Arja Koriseva
Olen nuorempi vielä kuin nämä naiset, mutta kateeksi pistää, jos ikääntyy kauniisti kuin Seela Sella ja Anneli Sauli.
En nyt kateellinen ole mutta olen aina halunnut olla Raquel Welchin näköinen!
Aira Samulin, se on paremmassa kunnossa kuin mä vaikka mä oon sitä n. puolet nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa sellainen kun tammy hembrow, siinä on vaan kaikki ihan täydellistä. Koko ihmisessä ja sen elämässä :O Tuon näköinen ja mitä, 22v? Rikas kahden lapsen äiti jolla komea mies.
Lienet todella kokematon, kun kuulet kaiken olevan täydellistä, jos vain näyttää hyvältä? :D Kaunis hän on kyllä (ei klassisesta tavalla, joten itse en juuri piittaa), mutta henkilökohtaisesti en yhtään tykkää tyrkystä olemuksesta (huulet töröllä, lapsesta kuvia instagramissa persekuvien vieressä...pthyi), hänen vaatetyylistään/meikkaustyylistään (hiukset ovat kivat ja kroppa mieletön). Hänen tyylinsä on vuosi 2016 tiivistettynä: paljon ihonmyötäisiä vatsan paljastava mekkoja, crop toppeja, nudesävyjä ja halvan näköisiä trikoovaatteita. Lisäksi uskon, että naisella on kyllä omat ongelmansa, vaikka hän somessa vaikuttaakin lähes täydelliseltä, turha siis kadehtia. Somejulkkiksillakin on aamulla silmäpussit (onneksi) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet todella kokematon, kun kuulet kaiken olevan täydellistä, jos vain näyttää hyvältä? :D Kaunis hän on kyllä (ei klassisesta tavalla, joten itse en juuri piittaa), mutta henkilökohtaisesti en yhtään tykkää tyrkystä olemuksesta (huulet töröllä, lapsesta kuvia instagramissa persekuvien vieressä...pthyi), hänen vaatetyylistään/meikkaustyylistään (hiukset ovat kivat ja kroppa mieletön). Hänen tyylinsä on vuosi 2016 tiivistettynä: paljon ihonmyötäisiä vatsan paljastava mekkoja, crop toppeja, nudesävyjä ja halvan näköisiä trikoovaatteita. Lisäksi uskon, että naisella on kyllä omat ongelmansa, vaikka hän somessa vaikuttaakin lähes täydelliseltä, turha siis kadehtia. Somejulkkiksillakin on aamulla silmäpussit (onneksi) :D
En kyllä ihan ymmärrä tuota itsensä esittelyä, varsinkaan takapuolen, mut joo kukin tyylillään.
Keira Knightleyn kasvot voisin ottaa. Omaan kroppaani oon aivan tyytyväinen, en vaihtaisi.
Kate Winslet
Anne Hathaway
Juliette Binoche
Catherine Zeta Jones
Sit se joku ihana jolla on pisamia, nimeä en muista
Kotimaisista Satu Silvo ja Anu Sinisalo
Dagestanilainen instagrambeibe Mari Pashaeva @marii212121. Aivan kuin Bratz-nukke.
No huh. Hienoa että olet tyytyväinen omaan ulkonäköösi. Minä olen äärimmäisen kateellinen myös VAALEASTA Jennistä koska kumpikin Jenni, vaikka kalju, voittaa minun ulkonäön aika kirkkaasti...