Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kerro kenen ulkonäöstä olet kateellinen

miesten_mies
27.01.2017 |

Jep eli kertokaas naiset kenen naisen ulkonäöstä olet kateellinen? Keltä siis haluaisit näyttää, linkkiä kuviin voi pistää :)

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mammat vihaa niin minä antaisin vaikka mitä jos näyttäisin Jenniltä!

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16002825_1015446439138440…

http://static.iltalehti.fi/viihde/Jenni_Vartiainen_8_503_vi.jpg

Tummalta Jenniltä kyllä, mutta vaalealta en. Jännä miten paljon hiusten väri vaikuttaa... tumma Jenni oli musta Suomen kaunein nainen.

No huh. Hienoa että olet tyytyväinen omaan ulkonäköösi. Minä olen äärimmäisen kateellinen myös VAALEASTA Jennistä koska kumpikin Jenni, vaikka kalju, voittaa minun ulkonäön aika kirkkaasti...

Vierailija
22/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mammat vihaa niin minä antaisin vaikka mitä jos näyttäisin Jenniltä!

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16002825_1015446439138440…

http://static.iltalehti.fi/viihde/Jenni_Vartiainen_8_503_vi.jpg

Tummalta Jenniltä kyllä, mutta vaalealta en. Jännä miten paljon hiusten väri vaikuttaa... tumma Jenni oli musta Suomen kaunein nainen.

No huh. Hienoa että olet tyytyväinen omaan ulkonäköösi. Minä olen äärimmäisen kateellinen myös VAALEASTA Jennistä koska kumpikin Jenni, vaikka kalju, voittaa minun ulkonäön aika kirkkaasti...

Sanoisin että Jenni Vartiaisen lärvi on niin jumalattoman kaunis että ihan sama mitä siinä on ympärillä. Jos saisin vaalean Jennin ulkonäön, voisin toki värjätä hiukset mustaksi tai vihreäksi tai whatever. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Safak ehdottomasti

Vierailija
24/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie Dormer (Game of Thrones Margaery Tyrell) Kasvot ovat omasta mielestäni kauniit ja mielenkiintoiset, mielelläni olisin hänen näköisensä. :)

Vierailija
25/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen itselleni 15 vuotta sitten. Sen kropan kun saisin vielä takaisin, mutta kilot ovat jämähtäneet kroppaan niin vahvasti, että turha haaveillakaan. Lisäksi vatsani ja rintani roikkuisivat joka tapauksessa. Onneksi elämä on nyt muuten mukavampaa.

Minä olen jo iäkäs, 62 v, ja, uskokaa tai älkää, haluan 10 vuotta sitten olleet mittani takaisin. Projekti on meneillään.

Ja bonuksena voisin vaihtaa pitkät luonnonkiharat hiukseni vaikkapa tyttäreni suoriin, vahvoihin tummiin hiuksiin.

Vierailija
26/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa sellainen kun tammy hembrow, siinä on vaan kaikki ihan täydellistä. Koko ihmisessä ja sen elämässä :O Tuon näköinen ja mitä, 22v? Rikas kahden lapsen äiti jolla komea mies.

Vierailija
28/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään. Miksi olisin? En ole kaunein ruusu, mutta perunan kukka ehkä kumminkin. Naisia, joiden ulkonäköä ihailen ovat esim.Anu Sinisalo, Shakira, Arja Koriseva

Vierailija
30/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi vielä kuin nämä naiset, mutta kateeksi pistää, jos ikääntyy kauniisti kuin Seela Sella ja Anneli Sauli.

Vierailija
31/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kateellinen ole mutta olen aina halunnut olla Raquel Welchin näköinen!

Vierailija
32/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily Ratajkowski

Vierailija
33/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin, se on paremmassa kunnossa kuin mä vaikka mä oon sitä n. puolet nuorempi.

Vierailija
34/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa sellainen kun tammy hembrow, siinä on vaan kaikki ihan täydellistä. Koko ihmisessä ja sen elämässä :O Tuon näköinen ja mitä, 22v? Rikas kahden lapsen äiti jolla komea mies.

Lienet todella kokematon, kun kuulet kaiken olevan täydellistä, jos vain näyttää hyvältä? :D Kaunis hän on kyllä (ei klassisesta tavalla, joten itse en juuri piittaa), mutta henkilökohtaisesti en yhtään tykkää tyrkystä olemuksesta (huulet töröllä, lapsesta kuvia instagramissa persekuvien vieressä...pthyi), hänen vaatetyylistään/meikkaustyylistään (hiukset ovat kivat ja kroppa mieletön). Hänen tyylinsä on vuosi 2016 tiivistettynä: paljon ihonmyötäisiä vatsan paljastava mekkoja, crop toppeja, nudesävyjä ja halvan näköisiä trikoovaatteita. Lisäksi uskon, että naisella on kyllä omat ongelmansa, vaikka hän somessa vaikuttaakin lähes täydelliseltä, turha siis kadehtia. Somejulkkiksillakin on aamulla silmäpussit (onneksi) :D

Vierailija
35/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet todella kokematon, kun kuulet kaiken olevan täydellistä, jos vain näyttää hyvältä? :D Kaunis hän on kyllä (ei klassisesta tavalla, joten itse en juuri piittaa), mutta henkilökohtaisesti en yhtään tykkää tyrkystä olemuksesta (huulet töröllä, lapsesta kuvia instagramissa persekuvien vieressä...pthyi), hänen vaatetyylistään/meikkaustyylistään (hiukset ovat kivat ja kroppa mieletön). Hänen tyylinsä on vuosi 2016 tiivistettynä: paljon ihonmyötäisiä vatsan paljastava mekkoja, crop toppeja, nudesävyjä ja halvan näköisiä trikoovaatteita. Lisäksi uskon, että naisella on kyllä omat ongelmansa, vaikka hän somessa vaikuttaakin lähes täydelliseltä, turha siis kadehtia. Somejulkkiksillakin on aamulla silmäpussit (onneksi) :D

En kyllä ihan ymmärrä tuota itsensä esittelyä, varsinkaan takapuolen, mut joo kukin tyylillään.

Vierailija
36/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira Knightleyn kasvot voisin ottaa. Omaan kroppaani oon aivan tyytyväinen, en vaihtaisi.

Vierailija
37/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Winslet

Anne Hathaway

Juliette Binoche

Catherine Zeta Jones

Sit se joku ihana jolla on pisamia, nimeä en muista

Vierailija
38/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista Satu Silvo ja Anu Sinisalo

Vierailija
39/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Monica Belucci.

Vierailija
40/69 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dagestanilainen instagrambeibe Mari Pashaeva @marii212121. Aivan kuin Bratz-nukke.