Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopisiko minulle karppaus? " Karsin" jatkuvasta makeanhimosta, siksi ihonia ina huonona koko ajan. Olen normaalipainoinen, mutta muutama kilo sais lahtee. Vasyttaa ja puhti pois...

Vierailija
16.03.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se voi olla sulle " vankilan" tuntuinen ruokavalio ennen kuin totut. Jos ruokavaliossa ont osi paljon pastaa, leipää jne. ja syöt paljon karkkia/pullaa, niistä pois totuttelu ei ehkä ole ihan helppoa.

Itse olen aina tykännyt pastasta, mutta karkkien perään en ole kovin paljon. Karppaan nyt ja viihdyn ihan hyvin, muttei tää varmaan kaikille sovi.

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli täysin sama tilanne kuin sulla, nyt ei tee enää makeaa pätkääkään mieli vaikka eteen tuotaisiin millainen herkkupulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastainen, verensokerit kohoaa hetkeksi huimiin lukemiin ja sitten romahtaa alas, jolloin tulee hirvee väsyminen. En ole ikinä ollut millään " dieetillä" , joten aika uus juttu ois kokeilla. Kiinnostaa ainakin tutustua aiheeseen paremmin..

ap

Vierailija
4/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin karppausta neljä kuukautta, kunnes totesin pitäväni makeasta niin paljon, että en halunnut sitä sellaisenaan jatkaa. Jatkoin sovellettuna, eli sallin itselleni silloin tällöin jonkin makean herkun (esimerkiksi hyvää hilloa juuston kera) vaikka muuten pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan