Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko palautetta? Töykeä asiakaspalvelija puhelimessa

Vierailija
27.01.2017 |

Soitin yhteen firmaan. Jonotin 4 minuuttia, kunnes yhtäkkiä se jonomusa muuttui hälyttämiseksi ja sitten ei kuulunut mitään. Odotin että sieltä kuuluisi jonkun vastaus, ja yhtäkkiä joku puuskahtaa kyllästyneen kuuloisesti "Haloo???". Mielestäni puhelimeen pitäisi vastata sanomalla edes firman nimi, edes jotain eikä vaan napsauttaa puhelinlinjaa auki ikäänkuin mun pitäisi se puhuminen tajuta yhtäkkiä vaan alottaa! ( ainakin kerran ennenkin soittaessani sinne on tuo sama vastannut ja samalla tavalla) Ja sitten kun sanoin että olin jättänyt soittopyynnön, ja äsken minulle soitettiin että yrittääköhän henkilö vielä uudestaan tavoitella (ilmeni että ko. henkilö oli silloin varattuna)? Niin tää aspa naurahtaa ylimielisenä "mistäs mä hänen aikeistaan tiedän!" Anteeksi mutta mitä helvettiä. Olis voinu vaikka sanoa "en osaa sanoa, mutta voin varmuuden vuoksi välittää uuden soittopyynnön".

Mitä mieltä? Pahoitin mieleni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu firmasta hyödyttääkö palautteen anto. Usein se palaute menee vain sille samalle henkilölle joka on antanut huonoa palvelua puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitat tietenkin.

Vierailija
4/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita palautetta. Onhan toi kokonaisuutena huonoa palvelua.

Teknisesti toi tilanne voisi syntyä niin, että asiakaspalvelija painaa linjan auki ja sanoo kyllä firman nimen, mutta yhteyden muodostumisessa on pieni viive, eikä tämä vastaus kuulu soittajalle. Ja asiakaspalvelija siellä odottaa ja turhautuu, kun asiakas ei puhu mitään.

Vierailija
5/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti toi tilanne voisi syntyä niin, että asiakaspalvelija painaa linjan auki ja sanoo kyllä firman nimen, mutta yhteyden muodostumisessa on pieni viive, eikä tämä vastaus kuulu soittajalle. Ja asiakaspalvelija siellä odottaa ja turhautuu, kun asiakas ei puhu mitään.

Tämä. Näitä tulee aina välillä. Olen kyllä vastannut asiallisesti puhelimeen firman ja oman nimen, mutta se ei ole välittynyt asiakkaalle. Sitten kun ei linjan toisessa päässä kuulu mitään, niin huhuilen sitä haloota, kun en tiedä onko sielä joku ja kuuleeko hän minua ollenkaan.

Huonoa asiakaspalvelua on kyllä ollut tuo "mistäs mä voin tietää" -vastaus.

Vierailija
6/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
7/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
8/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aivot päässä, niin tajuaa kyllä että jokin syy siihen on miksi asiakas ei sano mitään. Varsinkin jos noin käy usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi