Mikä mulla on kurkussa? Nielurisojen alla tosi kipeä kohta, näkyy valkoista siellä ja hankala niellä.
Kestänyt nyt viikon, ja nieleminen on tuskasta. Lämpöä vaan 37.5, mutta pää kipee , mutta ei kuitenkaan hirmu kipee.
Kommentit (6)
Niwlurisoissa oli aluksi peitettä mutta se on jo lähtenyt.
Kyllä se voi olla angiinan jämät. Oliko lääkekuuri?
Nieluproppukin voi tulla yhtä aikaa, eli kertyä eritettä johonkin.
Näyttäisitkö vaikka terkkarille?
Mulla oli samoilla oireilla angiina. Olin silloin nuori ja tyhmä enkä tajunnut, ajattelin et on kurkussa afta tms ja menee ohi. Ei kuumetta tai flunssaa. 2kk tai yli sinnittelin ja sit vasta lääkäriin. Ab-kuuri aloitettiin mut sit oli jo poskiontelo/otsaontelotulehdus. Vedinköhän 3 vai 4 ab-kuuria putkeen :/ eli mars nieluviljelyyn niin selviää ja hoidetaan ajoissa pois.
Jos se kipu on ollut noin kauan, mene lääkäriin. Angiina on bakteeritulehdus joka pitäisi hoitaa antibiooteilla. Kuumetta ei välttämättä tulekaan ton enempää. Et varmaan halua potea jälkitauteja.
Mulla oli nielurisojen takana valkonen kohta ja otti sairaan kipeetä nieleminen just siitä kohtaa. Kai se ei ollut mitään, kun kurkkutautien erikoislääkäri ei siihen kommentoinut mitään ja angiinatesti oli nega. Parani lopulta itsestään, mutta voi juma kun olikin kipee viikkotolkulla. Epäilen isoa proppua huonossa kohassa...
Angiina?