Muistatko sinä jokaisen seksikumppanisi nimen?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
M36
Sen ainoan
En äkkiseltään, mutta on ne mulla ylhäällä.
Mulla on ne excelissä. Jokaisesta oma sheet, jossa arviointi ja tehdyt temput.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ne excelissä. Jokaisesta oma sheet, jossa arviointi ja tehdyt temput.
Unohditko mainita kännykkäkameran....oman turvallisuutesi vuoksi tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
M36Sen ainoan
On niitä vähän useampi, mutta en kyllä määrällä pääse kehumaan.
M36
Ei mitenkään pysty muistaan, edes lukumäärää en tarkalleen tiedä. Reilusti yli 200 kuitenkin, arvioisin ehkä n 250 on oikeampi lukema.
En muista, en mä mikään puhelinluettelo ole. Kai ne siellä on.
t. pervo-kake
En todellaakaan, varsinkaan minkään vuosien takaisten miesten.
Seksikumppaneita on ollut niin paljon, ettei ole mahdollista muistaa kaikkien nimiä.
Kyllä koska ei ole tapana panna ihan kenen kanssa tahansa :) Moni täälläkin mainostaa huonoja seksikokemuksia niin ihme kun itsellä ei ole juuri yhtään kun en ota randomisti jotain mukaan vaikka kyllä löytyykin ns yhden yön juttuja. Tai sitten vaan osaan tulkita ihmisiä liian hyvin :D
Kyllä muistan. Ei niitä niin montaa ole, toistakymmentä. Mitään kännisekoilua en ole ikinä harrastanut, paitsi ehkä 15v ikäisenä.
Tuli tuossa syksyllä todettua, että muistan myös jokaisen ala-asteen luokkakaverin nimen, ainakin kuvien avulla.
zerou eikä musta oo ketään kiinnostunu.Mä oon aika erakko. Enkä mä kaipaakkaan ketään mun elämääni sotkee. Samapa tuo jos neitiks luullaan!
En edes ikinä kuullut kaikkien nimiä. Yli 1000 kpl. Tosin se jäi mieleen, kun Mikko, Antti, Veijo, Sami ja Petteri panivat minua huotellihuoneessa vuoronperään ja välillä samaan aikaankin. Sukunimistä ei tosin ole hajuakaan.
Muistan kyllä kaikkien kolmen. N38v
En ole nimiä kysellyt, rakkautta harjoitettu
En muista edes kaikkia, nimistä nyt puhumattakaan. On ollut niin monta yhden illan ystävää.
En
N40