Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kisataan: kenen eka kerta oli kamalin?

Vierailija
26.01.2017 |

Voin toimia tuomarina, sillä oma eka kertani oli niin ainutlaatuisen hirveä, etten voi edes jakaa sitä täällä. Muuten palstailevat tutut tunnistaisivat.

Peli alkaakoon. (Muutkin voivat äänestää nuolilla.)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! En tosi voi osallistua sillä oma eka kertani oli ihan kiva ja hommat meni hyvin!

Vierailija
2/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! eikö edes provoja synny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja asuin amiskan opiskelija-asunnossa. Käytiin aina poikien puolella iltaa istumassa ja siellä oli yksi parikymppinen "ihana mies", joka oli iskenyt silmänsä minuun ja flirttaili aina.

Tää "mies" oli seurustellut jo parisen vuotta tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä ei asunut kaupungissa.

Yksi ilta kaveriporukassa vaan meni siihen, että sanattomalla sopimuksella mentiin "ihanan miehen" huoneeseen ja siinä se neitsyys meni. Huonekaverin "nukkuessa" viereisessä sängyssä.

Olin hölmö vielä niin onnellinen aamulla omalla puolellani (vaatteet poikien puolella)...

Jos saisin vetää niskavilloista kahdenkymmenen vuoden takaista minää, niin sen tekisin. "Typerä, typerä! Ajattele aivoillas!! Tyhmä!!"

Ja joo, neitsyyteni viejä ei puhunut minulle sen koommin. Eikä kämppiksensäkään, eikä puolet asuntolaa.

Vierailija
4/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin risteilyllä 16-vuotiaana poikaystävän ja hänen kahden sinkkukaverinsa kanssa. Toiseen näistä olin ihastunut, mut en saanut erottua poikaystävästä, johon tunteet laimeita jo tuolloin.

Ihastukseni oli nykytermein vähän jännämiehen tyyppinen renttu. Ilta ajautui siihen, että poikkis sammui hyttiimme ja minä päädyin ihastuksen kanssa hänen hyttiinsä, jossa porukan kolmas nukkui. Siinä meni neitsyys, paljaalla vielä. Seuraavana päivänä vaan sovittiin, että jää salsisuudeksi. Poikaystävä luuli, että vei neitsyyteni pari kk myöhemmin, luulee varmaan edelleen. Päädyin olemaan 8 vuotta hänen kanssaan.

Vierailija
5/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi osallistua koska oma eka kertani oli niin hirveä, joten voitin kisan.

Vierailija
6/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulihielle haiseva keski-ikäinen maksullinen vei poikuuteni. Romantiikka oli kaukana.

Vierailija
7/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin neitsyyteen vähän yli parikymppisenä ja päätin mennä opiskelijabileisiin sillä mentaliteetilla että ensimmäinen soveltuva vastaantulija. Tähtäsi mahdollisimman vaatimattoman näköiseen ettei mene pupu pöksyyn. Näin tein ja houkuttelin mukaan ensimmäisen bileissä vastaan tulevan kännisen örveltäjän, josta en sitten meinannut myöhemmin päästä eroon liikaa kiltteyttäni.

Vierailija
8/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitenkään erityisen kamala - mies (=poika) jolle neitsyyteni menetin oli todella mukava ihminen, ja se kai on tärkeintä.

Sattui kuitenkin todella kovasti, ja verta tuli ihan uskomattomia määriä. Tilanne ei jännittänyt juurikaan, mutta silti kipu oli kyllä kamala. Heti, kun tämä silloinen poikaystäväni sai peniksensä sisääni, päästin todella oudon vinkaisun kivun takia. Poika pelästyi reaktiotani ja melkein tippui sängyltä. Verta oli vähän siellä ja täällä. Harvoin tulee itkettyä fyysisen kivun takia.

Vierailija
9/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin neitsyyteeni 18-vuotiaana. Yhden illan lomaromanssi poisti ongelman. Sattui ja vitutti. Lähdin aamuyöstä hänen luotaan ja otin mukaan sekä löytämäni rahat että tupakat.

Ankeus huipussaan.

Vierailija
10/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut kavereita teininä, perheeseenkin välit etäiset. Noh kirjastossa itseä 20 vuotta vanhempi mies alkoi jutella ja kehua jne. Sain häneltä mailiosoitteen. Ja alettiin kirjoitella. Olin ajatellut että elän koko elämän yksin, eikä kukaan voi pitää minusta, en kelpaa ystäväksi, en rakastettavaksi. Ainoa mitä minulla oli hyvän näköinen kroppa, naama valju. Tajusin koko ajan ettei häntä kiinnosta kuin seksi. Olin tavatessa 17. Tapasimme kerran kahvilassa, Ja seuraavan kerran miehen asunnolla, mikä oli huonokuntoinen yksiö. Missä sitten eka kertani oli, 20v vanhemman miehen kanssa. Ja mitä sain seksistä, tunsin että kelpaan edes seksiin, kun muuten en kelpaa mihinkään.

Vierailija
11/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla alapeukutatte kamalia ekoja kertoja? Ihmetyttää vain, eivätkö ole tarpeeksi huonoja, vai?

Vierailija
12/22 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta, kun söin kesäkeittoa, oli todella hirveä. Melkein laatta lensi.

Vierailija
13/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut raiskattiin kun olin 12 vuotias. Tekijä oli 44 vuotias.

Vierailija
14/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eka kerta oli kamala, vaikka se ei sitä ehkä ollut. Sattui ihan koko ajan ihan kamalan paljon. Se oli ohi hetkessä koska yhden työnnön jälkeen huusin poikaystävälle vaan ulos ulos ulos. Sattui tosi pitkään sen jälkeen, mutta ei tullut tippaakaan verta.

Vierailija
15/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli lihava, ja niin päissään ettei kikkiin ottanut.. Ja kyllä se olisi ollut niin pienikin, että ei sen väliä. Jotain siinä sählättiin..

Vierailija
16/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on mielenkiintoista lukea.

Vierailija
17/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta, kun ajoin polkupyörällä ilman apupyöriä, ei ollut lainkaan kamala.

Vierailija
18/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertani oli orgiat. Olin humalassa ja hotellihuoneessa vieraassa kaupungissa. Mukana oli kolme hyvää ystävääni ja neljä baarista mukaan tarttunutta jätkää. Panin jätkistä kahta, samalla kun paras kaverini pani yhtä muista jätkistä samassa sängyssä. Verta tuli kamalasti ja sattui ihan perkeleesti.

Vierailija
19/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin 30 sekunnissa ja tyttö kyselee "joka sä tulit, ei muut näin nopeast tule". 

- M30 muistelee aikaa 16-vuotiaana

Vierailija
20/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana terapiaketju <3 Oma eka kerta ei tunnu yhtään niin pahalta, ehkä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän