Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osakesalkkusi koko

Vierailija
26.01.2017 |

Laittakaas tähän salkun markkina-arvo.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkun arvo tällä hetkellä 28 €. Jiihaaa!

Mikä välittäjä? paljon oli komissio kun ostit?

Vierailija
42/45 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 80 k€ nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan 1030568E pikkuperheemme nettovarallisuus talon (270ke) kanssa, mut ei oo itsella toita. Avopuolisolla onneksi on.

Vierailija
44/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osakesalkkuni arvo (oikeastaan joukko etf:iä) on noin 64 000e. Ei kovin paljon, mutta 28-vuotiaana omista tuloista säästäneenä olen erittäin tyytyväinen. Asuntolainaakin lyhentelen samalla. Lisäksi mulla on perintömetsää noin 60 000e arvosta.

Paljon ETF:ien kulut, entä asuntolaina korko%?

Keskimääräinen TER 0,15%, ei muita kuluja ostaessa. Myydessä myyntipalkkio, mutta en ole myynyt. Asuntolainan korko nollassa, marginaali 0,9%. Toistaiseksi valitsemissani etf:ssä on ollut sen verran hyvä tuotto että fiksumpaa sijoittaa rahat kuin lyhennellä lainaa nopeampaa.

Vierailija
45/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tänään katsonut, mutta viime perjantain sähköpostipäivityksen (Oma salkku, kauppalehti) perusteella oli pyöristettynä 155 000 €. Buy and hold -metodilla olen rakentanut ensimmäisistä kesätyörahoista asti eli about 10 vuoden ajan. Opiskeluaikana ei niin paljon pystynyt säästämään, mutta nyt taas pari vuotta työelämässä. :) Mielestäni ihan OK salkku tässä iässä, kun on kuitenkin joka sentin säästänyt palkasta.

M27

Anna kun arvaan. Olet sinkku, eikä sulla koskaan ole ollut naista.

Saanko kysyä, mikä saa epäilemään moista?

M27

Veikkaan, että olet pihi ja se sijaan että eläisit, nautit pankkitilin saldon tuijottelusta.

Tiesitkö, että rahalla ei tee mitään jos sillä tee mitään.

Lompakkoloisen perusmanipulointiyritys jolla yrittää saada kyntensä kiinni rahoihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän