Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi yhteisen facebook-tilin, minua ajatus puistattaa

Vierailija
26.01.2017 |

Sanoo, että siksi kun meillä on kaverilistalla molemmilla suunnilleen samat henkilöt (miehellä kaikki mitä minulla, itsellä lisäksi kymmenisen omaa sukulaista/kaveria) niin olisi kätevämpi käyttää kun kuulee toisten kuulumiset samalla kertaa.

Me olemme kuitenkin kaksi erillistä ihmistä, emme mikään symbioosissa lilluva yhdistelmä. Kun perustelin miehelle kantani, hän otti marttyyriasenteen "Ai sulla on siellä jotain salattavaa vai, no mäkin laitan sitten kännykkään suojakoodin päälle" ja mussun mussun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanan romanttiselta idealta.

Vierailija
2/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä halusi myös. Hänellä toki oli siis toinenkin Facebook tili, mihin oli "unohtanut" salasanansa, eli ei käyttänyt sitä ollenkaan..... :) arvaat varmaan miksi erosimme? Kyllä. Hän petti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puistattaisi minuakin. Tosin en enää käytä koko facebookkia.

Vierailija
4/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin puistattaa nuo yhteiset "Maija ja Matti Meikäläinen" -tilit. Tulee sellainen fiilis, ettei suhteessa todellakaan ole kaikki hyvin ja on tarve kytätä toisten tekemisiä. Itse en ikinä suostuisi, älä suostu sinäkään!

Vierailija
5/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... miksi sillä ei ole ollut se suojakoodi päällä?

Vierailija
6/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ajatuskin.

Vierailija
7/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla pariskunnalla on yhteinen tili, sen lisäksi heillä on molemmilla omat tilinsä. En ymmärrä, että mikä järki tuossa yhteisessä tilissä on. 

Vierailija
8/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe! Ja sit jos toinen teistä kommentoi johonkin niin sit laittaa vielä sen t: - lässynlää perään? Niinku Ritva ja Jaska Virtanen: Hyvää joulua! T: Ritva ja Jaska

Hauskaa!

Myönnän että en lukenut tästä aloituksesta kuin otsikon.

Vierailija
9/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manne-pariskunnilla aina yhteiset tilit :D

Vierailija
10/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotan yhteistä tiliä ja sitten molempien nimissä tykkäät kaikesta söpöstä sekä puolialastomista miesmalleista suutelemassa toisiaan jne.

Vierailija
11/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo symbioosipariskunnat ovat karmivia. Tunnen yhden tällaisen. Jos heiltä kysyykin jotakin erikseen, vaikka "Maija, otatko sienisalaattia" niin vastaus kuuluu molemmilta kuin yhdestä suusta "Ei kiitos, me emme tykkää sienisalaatista"

Hrr...

Vierailija
12/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manne-pariskunnilla aina yhteiset tilit :D

Vaan toinen osaa lukea ja kirjottaa?

Vierailija
13/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset tilit on ihan ok jos nimessä se selvästi lukee esim. Perhe Virtanen. Meillä tuttavapiirissä tapaus jossa vaimo käyttää myös miehensä tiliä. Välillä chatissä saattaa vastata että tarkoitit viestin varmaan miehelleni.

Vierailija
14/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on asioita, joista saatan keskustella vaikka siskoni kanssa niin, että mieheni ei tarvitse asiasta tietää. Puhumattakaan oikeista kavereista. Kyllä minä myös odotan suodatusta siinä, mitä kaverit miehilleen kertovat eteenpäin meidän keskusteluista.

Mieheni kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä, ja se on mielestäni ihan oikein. Joskus oli hassu tilanne, kun miehen sisko alkoi puhua minulle "X on varmaan sinulle kertonut siitä sukupuolitaudistani", ei todellakaan ollut, eikä itseasiassa olisi itsekään halunnut aiheesta tietää.

Vierailija
15/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kirjoittaisi ystävälleni mitään yksityiselämää koskevia tietojani kun tietäisin että ystävän kumppani lukee niitä myös. Vaikka ei kunnioittaisi itseään niin ystäviään pitää kunnioittaa!

Vierailija
16/16 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te yhteistilin vastustajat kateellisia siitä, että toisilla on läheisempi ja intiimimpi suhde kumppaniinsa kuin teillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän