Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys ja siitä seuraava ärtymys

Vierailija
26.01.2017 |

Ei tässä oo mitään kivaa. Koko aja väsyttää, heräilen öisin ja nukahtaminen kestää, aamuisin nousen väkisin ylös etten makoile koko päivää. Pinna on kireällä, äskenkin lenkillä ärisin koirallemme kun ei heti paskantanut. Olen lopettanut mirtazapiinin käytön jouluna.

Millä saisin itseni virkeämmäksi, ja nukkumaan paremmin?

Energiaa on eniten pari tuntia aamupuuron jälkeen, iltapäivisin olen ihan tööt ja illalla jonkun aikaa virkeämpi.

Neuvoja hyvistä lounaista/välipaloista otetaan myös vastaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on todennäköisesti puutetta kaikenlaisista vitamiineista ja hivenaineista ja etenkin raudasta sekä omegakolmosista. 

http://terveyskirjat.fi/hengastytko-helposti-sydan-tykyttaa-vasyttaa-hu…

Täytynee soittaa ensviikolla terveyskeskukseen ja pyytää tarkistamaan..

-ap

Vierailija
22/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavaliosi on?

Aika kehno, siinä olisi parantamisen varaa. Aamuisin puuro, ja ennen kunnon päiväruokaa tulee syötyä lounaaksi/välipalaksi valmislaatikoita kunnes parempi puolisko kotiutuu. Päiväruuan jälkeen napostelen illalla ruisleipää erilaisen täyttein, välillä myös jugurttia myslillä ja toisinaan teen iltapalaksi puuron. Syön iltapäivisin liian tiuhaan, koska yritän ruualla saada energiaa siinä oikein onnistumatta.

Ensiviikolla on 5pvän kuntoutusjakso ja pitäisi jotenkin sopeutua siihen päivä - ja ateriarytmiin, tulee kyllä omat eväätkin tarpeeseen.

-ap

Noilla syömisillä ei olekaan ihme, että väsyttää.

Alkaa väsyttää ja särkeä päätä -> syön. Sit puoltoist tuntia ni jälleen väsyttää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain mieliala / masennuslääkkeitä? Tai e-pillereitä?

Ruokavalio ainakin on aika pielessä ihan liian yksipuolista murkinaa!!

Vierailija
24/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavaliosi on?

Aika kehno, siinä olisi parantamisen varaa. Aamuisin puuro, ja ennen kunnon päiväruokaa tulee syötyä lounaaksi/välipalaksi valmislaatikoita kunnes parempi puolisko kotiutuu. Päiväruuan jälkeen napostelen illalla ruisleipää erilaisen täyttein, välillä myös jugurttia myslillä ja toisinaan teen iltapalaksi puuron. Syön iltapäivisin liian tiuhaan, koska yritän ruualla saada energiaa siinä oikein onnistumatta.

Ensiviikolla on 5pvän kuntoutusjakso ja pitäisi jotenkin sopeutua siihen päivä - ja ateriarytmiin, tulee kyllä omat eväätkin tarpeeseen.

-ap

Noilla syömisillä ei olekaan ihme, että väsyttää.

Alkaa väsyttää ja särkeä päätä -> syön. Sit puoltoist tuntia ni jälleen väsyttää.

-ap

Koska syöt sellaista ruokaa, joka väsyttää.

Vierailija
25/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä oo mitään kivaa. Koko aja väsyttää, heräilen öisin ja nukahtaminen kestää, aamuisin nousen väkisin ylös etten makoile koko päivää. Pinna on kireällä, äskenkin lenkillä ärisin koirallemme kun ei heti paskantanut. Olen lopettanut mirtazapiinin käytön jouluna.

Energiaa on eniten pari tuntia aamupuuron jälkeen, iltapäivisin olen ihan tööt ja illalla jonkun aikaa virkeämpi.

Olenko mä tehnyt tämän aloituksen väsyksissäni, enkä edes muista sitä? Siis aivan sama tarina tosta koiralle ärisimestä lähtien. Ärinän syykin ihan sama.

Vierailija
26/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koiraparat!! Kun ovat mielenterveysongelmaisten omistajien armoilla, siinäpä sitä terapiakoiraa kerrakseen.

Vierailija
27/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö jotain mieliala / masennuslääkkeitä? Tai e-pillereitä?

Ruokavalio ainakin on aika pielessä ihan liian yksipuolista murkinaa!!

E-pillereitä. Masennuslääkkeen lopetin.

-ap

Vierailija
28/28 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä tehnyt tämän aloituksen väsyksissäni, enkä edes muista sitä? Siis aivan sama tarina tosta koiralle ärisimestä lähtien. Ärinän syykin ihan sama.

Kohtalotoveri.

Kyllä mä aina koiraa hetken päästä rapsuttelen ja halailen, kun ei se ole tehnyt mitään väärää.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi