Mikä on epänaisellista?
Kommentit (14)
Vaikka kaikkihan on suhteellista. Joku jolla on viikset voi olla tosi naisellinen. Niin kuin joku jolla on kivekset voi olla tosi naisellinen. Vaikeaa. Se yleisilme, kai.
Minkälaisia ovat ne tietyt puheenaiheet?
Akat nalkuttaa ja juoruaa. Ei naiset.
ja ennen kaikkea se mitä tässä yksi päivä näin. Nainen käveli kadulla ja " niisti" nenänsä niin, että painoi vain sormella toisen puolen nenästä kiinni ja puhalsi sitten toiselta puolelta kaiken rään lumihankeen. Ehkä hänellä ei ollut nenäliinaa tms, mutta itse olisin mielummin sellaisen pakon edessä vaikka pyyhkinyt sormillani tai sitten niiskuttanut koko matkan kunnes saisin paperia. yöks!
tupakoida voi naisellisesti. Hieno nainen ei koskaan kävele samaan aikaan kun tupakoi. On hirveän näköistä kun jotkut esim kävelee bussille tupakka suussa tai työntää lastenvaunuja rööki toisessa kädessä..huh.
nämä kaikki on kyllä todellä ällöttäviä tapoja miehilläkin
Farkut kans. Tosinainen pitää hameita päällään.
Bodusta harrastava.
Piereskelevä.
Tappeleva.
Kiroileva.
Itsestään huoltapitämätön.
Änkyrä kännissä oleva.
Eli ulkoiset " epänaisellisuudet" ei haittaa jos sisin on kunnossa. Seksuaalisuus kumpuaa sisältä ;)
Moni mies sytyy naisesta jolla on löytyy hiukka tavallista enemmän testosteronia (eli tulisuutta)
t: kokemusta löytyy
Vai räki kourakupista hankeen
Toi on jo niin törkeetä et on jo hauskaa!!
Vierailija:
ja ennen kaikkea se mitä tässä yksi päivä näin. Nainen käveli kadulla ja " niisti" nenänsä niin, että painoi vain sormella toisen puolen nenästä kiinni ja puhalsi sitten toiselta puolelta kaiken rään lumihankeen. Ehkä hänellä ei ollut nenäliinaa tms, mutta itse olisin mielummin sellaisen pakon edessä vaikka pyyhkinyt sormillani tai sitten niiskuttanut koko matkan kunnes saisin paperia. yöks!
Naisellisempaa sitten ilmeisesti jatkuva ryyskytys tai se, että räkä valuu rinnuksille? Paljon parempi niistää siististi hankeen ja olla pari sekuntia " ällöttävä" kuin ärsyttää kanssaihmisiä tuolla toisella vaihtoehdolla.
metsässä en todellakaan jaksa kaivaa mitään papereita esille vaan niistän juuri tuolla lailla. Onneksi ukko on myös metsästäjä joten ei sitä harmita. Olen muuten tavan oppinut isältäni, joka on myös metsämiehiä ;)
Naisellisuuden peittävät vaatteet.