Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tytär haluaa vaihtaa nimensä, on kohta täysi-ikäinen eli en pystt estämäänkään :(

Vierailija
26.01.2017 |

17, vielä. voin vain toivoa että tulee järkiinsä ennen täysi-ikäisyyttä!

tyttärelläni on kaunis, pehmeä nimi, Senja. ei ole luopumassa siitä, mutta pilaa se toiselle nimellä ! hänestä kuulemma tulee Lumikki-Senja tai Senjalumikki...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui  siitä, että tahtoo vaihtaa nimensä jo ala.-asteella.. silloin taisi haluta olla Lumme. sitten unohti asian vuosiksi, mutta nyt on taas alkanut puhua tuosta! itkettää ja harmittaa, että miksi antamani nimi ei kelpaa?! ;(

toisaalta vähän erikoinen ja oman tiensä kulkijahan tyttö on aina ollut, mutta silti,..

aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

mitä tämä tarkoittaa?

aloittaja

Vierailija
4/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni ei pidä etunimestään joka minun mielestäni on kaunis. Käyttää toista nimeään. Sopii minulle, valinta on hänen.

Oman tiensä kulkija hänkin, ollut aina. Päättäväinen ja määrätietoinen tyttö, ja kovalla tahdolla menestynyt elämässä.

Vierailija
5/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttäreni ei pidä etunimestään joka minun mielestäni on kaunis. Käyttää toista nimeään. Sopii minulle, valinta on hänen.

Oman tiensä kulkija hänkin, ollut aina. Päättäväinen ja määrätietoinen tyttö, ja kovalla tahdolla menestynyt elämässä.

Etunimi se toinen nimikin on.

Vierailija
6/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota henkilökohtaisesti. Miksi tyttösi kuuluisi pitää samoista nimistä kuin sinä?

Vierailija
7/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

mitä tämä tarkoittaa?

aloittaja

Sitä, että provosi on luokattoman huono. Niin huono, että skaalassa 0-5 se saa arvosanaksi 0.

Vierailija
8/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sen nimen kanssa elää etkä sinä.

Vierailija
9/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja on kuusikymppisen täti-ihmisen nimi, sori.

Vierailija
10/10 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänpä sen nimensä kanssa joutuu elämään. Tiedän muutamia, jotka ovat vaihtaneet nimensä teini-iässä. On alkujaan ollut tyyliä Anna tai Marja ja vaihtanut nimensä tyyliin Lumipuuteri tai Melinda Adeleide. No ainakin erottuu. Eri asia erottuuko edukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi