tytär haluaa vaihtaa nimensä, on kohta täysi-ikäinen eli en pystt estämäänkään :(
17, vielä. voin vain toivoa että tulee järkiinsä ennen täysi-ikäisyyttä!
tyttärelläni on kaunis, pehmeä nimi, Senja. ei ole luopumassa siitä, mutta pilaa se toiselle nimellä ! hänestä kuulemma tulee Lumikki-Senja tai Senjalumikki...
Kommentit (10)
puhui siitä, että tahtoo vaihtaa nimensä jo ala.-asteella.. silloin taisi haluta olla Lumme. sitten unohti asian vuosiksi, mutta nyt on taas alkanut puhua tuosta! itkettää ja harmittaa, että miksi antamani nimi ei kelpaa?! ;(
toisaalta vähän erikoinen ja oman tiensä kulkijahan tyttö on aina ollut, mutta silti,..
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
0/5
mitä tämä tarkoittaa?
aloittaja
Minun tyttäreni ei pidä etunimestään joka minun mielestäni on kaunis. Käyttää toista nimeään. Sopii minulle, valinta on hänen.
Oman tiensä kulkija hänkin, ollut aina. Päättäväinen ja määrätietoinen tyttö, ja kovalla tahdolla menestynyt elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttäreni ei pidä etunimestään joka minun mielestäni on kaunis. Käyttää toista nimeään. Sopii minulle, valinta on hänen.
Oman tiensä kulkija hänkin, ollut aina. Päättäväinen ja määrätietoinen tyttö, ja kovalla tahdolla menestynyt elämässä.
Etunimi se toinen nimikin on.
Älä ota henkilökohtaisesti. Miksi tyttösi kuuluisi pitää samoista nimistä kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
mitä tämä tarkoittaa?
aloittaja
Sitä, että provosi on luokattoman huono. Niin huono, että skaalassa 0-5 se saa arvosanaksi 0.
Hän sen nimen kanssa elää etkä sinä.
Senja on kuusikymppisen täti-ihmisen nimi, sori.
Hänpä sen nimensä kanssa joutuu elämään. Tiedän muutamia, jotka ovat vaihtaneet nimensä teini-iässä. On alkujaan ollut tyyliä Anna tai Marja ja vaihtanut nimensä tyyliin Lumipuuteri tai Melinda Adeleide. No ainakin erottuu. Eri asia erottuuko edukseen.
0/5