Kakkosluokkalainen ip-kerhoon?
Ykkösluokkalainen tulee tällä hetkellä koulusta suoraan kotiin, koska olen itse kotona. Syksyllä en enää ole ja pian pitää hakea ip-kerhopaikkaa jos aikoo hakea. Täällä kakkosluokkalaiset pääsee ip-kerhoon, jos on tilaa. Tänä vuonna koulu loppuu yhdeltä joka päivä, en tiedä onko kakkosella sen opidempiä päiviä? Mies tulee kotiin vähän kolmen jälkeen, joten kovin pitkään ei joutuisi yksin olemaan. Eskariin menevä sisarus menee ip-kerhoon ja vanhempia sisaruksia ei ole. Ei ole juurikaan yksin kotona ollut, puoli tuntia max kerrallaan.
Onko teidän kakkosluokkalainen ollut ip-kerhossa tai oletteko nähneet, että se olisi ollut tarpeen?
Kommentit (3)
Kyllä oli.
Ensinnäkin tulee läksyt tehtyä ja leikittyä kavereiden kanssa -> illat työpäivän jälkeen vapaat.
Toisekseen tuo kunnan mielestä turvallinen maantienlaita ei ollut turvallinen mun mielestä 8-vuotiaalle.
Ottakaa paikka, voi siellä olla sitten osa-aikaisesti tai lopettaa kokonaan kesken lukuvuoden jos siltä tuntuu.
Kannattaahan sitä paikkaa ainakin hakea, peruuttaa sitten syksyllä jos tuntuu ettei tarvetta ole. Meidän lasten koulussa moni 2 -luokkalainen on ip kerhossa vielä nyt keväälläkin, jokunen lopetti jouluun
Kyllä oli, molemmat. Saavat siellä sen vapaan leikit ja kaverien seuran. Oli todella tärkeää.