Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättääkö puolitoistavuotias isän kanssa viikonlopuksi?

Vierailija
26.01.2017 |

Olemme olleet todella kiinni toisisamme taaperon kanssa ja nyt olen saanut imetyksen vähennetyä kertaan illassa(eli nukkumista ennen). Seuraavaksi lopetan senkin. Lapsi nukkuu omassa sängyssä mutta uöllä herätessä itkee viereen ja sitten jatkaa unia minun kainalossa. Jos lähden vessaan niin itkee perään. Eli todella kiinni vielä minussa. Toisaalta innoissaan kun isä tulee töistä ja lähtee innolla isän kanssa vaikka ulkoilemaan ja vilkuttaa heipat minulle jos jään kotiin isoveljen kanssa. Jos en ole kotona kun saapuvat, lapsi itkee minun perään.

Isoveli on kysellyt kohta vuoden milloin voitaisiin olla ihan kahdelleen ilman pikkusisarta. Olen sanonut, että kunhan imetys loppuu niin teemme junamatkan siskoni luokse viikonlopuksi, pe-su (sen verran matkaa) me kaksi vaan. Mietin, onko liian aikaista sellaiseen? Olisiko taaperolle paha juttu olla erossa äidistä viikonlopun kun niin minun perään ja jonkinlainen eroahdistus selvästikin. Mitä luulette? Itse kaipaisin jo pientä irtiottoa ja tekisi hyvää pojalle ja minulle, mutta pienen tarpeita nyt kuunnella, ehtii kyllä myöhemminkin. Toisaalta on "jo" tuon ikäinen ja oma isä kyseessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla