Miten pian raskaaksi abortin jälkeen?
Kirotusta jälkivuodosta huolimatta aiotaan luultavasti yrittää miehen kanssa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia vastauksia. Ei tule mieleen että olis sikiö kuollut jonka vuoksi abortoidaan?
Miten kuollut abortoidaan?
Kuollut on keskeytynyt jo.Pitäähän se saada kohdusta poiskin?
Eihän se silloin ole abortti, jos sikiö on kuollut ja poistetaan. Abortti on raskauden keskeytys.
Kaksi kk abortin jälkeen olin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia vastauksia. Ei tule mieleen että olis sikiö kuollut jonka vuoksi abortoidaan?
Kuollut on keskeytynyt jo.Pitäähän se saada kohdusta poiskin?
Eihän se silloin ole abortti, jos sikiö on kuollut ja poistetaan. Abortti on raskauden keskeytys.
Lääketieteessä termi abortti viittaa myös tahattomasti keskeytyneeseen raskauteen, keskenmenoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut on keskeytynyt jo.
Kiva että sulla on mennyt kaikki hienosti ja kuollut sikiö on tullut itsestään uloskin mutta kaikilla näin ei ole.
Joo, mun vauva meni kesken, jouduin kaavintaan kun kohtu ei tyhjentynyt itsekseen. En huudellut tuolla, että se abortoitiin!!!:D
Toisella kertaa kohtu tyhjeni itsekseen, jälkitarkastuksessa todettiin täysin tyhjäksi. En edelleenkään puhunut abortista.
Kolmas todettiin pahasti vialliseksi, se raskaus jouduttiin keskeyttämään. En edelleenkään huudellut, että abortoin sen, vaan kerroin, että raskaus jouduttiin keskeyttämään.
Mut mulle on nyt tehty kolme aborttia.. Oonkin aika muija!! Hah hah, kova ämmä.
Abortti eli raskaudenkeskeytys (indusoitu abortti, abortus arte provocatus eli aap) tarkoittaa raskauden keinotekoista päättämistä poistamalla alkio tai sikiö kohdusta silloin, kun abortoitavan ei tiedetä kuolleen kohtuun ennen keskeytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä.
Miksi yritätte raskautta, jos olette juuri tehneet abortin?
Lähipiirissä myös yksi tällainen pariskunta, enkä ymmärrä kyllä heitäkään.
Noin puolivuotta yrittivät abortin jälkeen, ennen kuin tärppäsi.
Ei voi ymmärtää.Mulla tulis mieleen abortti lapsen kehitysvamman takia, mut tää taitaa olla ihan vaan trolli
Kehitysvamma ei kyllä ilmene vielä ensimmäisinä raskausviikkoina, vasta seuloissa.
Ei ole trolli.
t:2Vammaisia sikiöitä abortoidaan viikolle 24 asti. Aborteista 60% abortoidaan downin takia.
No tuo raskaus ei ollut vielä niin pitkällä, että olisi päässyt käymään missään seulassa.
Mistä sinä sen tiedät? Ap ei kertonut syistään tai raskaudesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun vauva meni kesken, jouduin kaavintaan kun kohtu ei tyhjentynyt itsekseen. En huudellut tuolla, että se abortoitiin!!!:D
Toisella kertaa kohtu tyhjeni itsekseen, jälkitarkastuksessa todettiin täysin tyhjäksi. En edelleenkään puhunut abortista.
Kolmas todettiin pahasti vialliseksi, se raskaus jouduttiin keskeyttämään. En edelleenkään huudellut, että abortoin sen, vaan kerroin, että raskaus jouduttiin keskeyttämään.
Mut mulle on nyt tehty kolme aborttia.. Oonkin aika muija!! Hah hah, kova ämmä.
Voithan sä asioita kaunistella ja vitsiä vääntää jos tulee parempi mieli mutta ei se muuta lääketieteellisiä termejä miksikään.
Sama kokemus. Vuosin kymmenen viikkoa jälkivuotoa, jonka jälkeen viikon tauko ennen ainoita kuukautisia. Tulin raskaaksi heti seuraavasta kierrosta. Tällä kertaa kaikki meni hyvin.