Mistä näkee netistä, että koska auto pitää katsastaa?
Kommentit (8)
Sun auton hanskalokerossa pitäis olla sun auton tiedot joista näkee milloin pitää katsastaa. Ei sitä netistä näe.Jos on vanha auto niin viimeisin katsastustodistus lienee vielä auton papereiden joukossa.
Ei sun tarvi sitä mistään nähdä. Poliisit on sitä varten että ne pysäyttää ja kertoo ku on aika katsastaa.
Ekan vastaajan linkistä näkee. TOinen vaihtoehto on kirjautua pankkitunnuksilla Trafin sivuille, sieltä näkee enemmänkin oman auton tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Sun auton hanskalokerossa pitäis olla sun auton tiedot joista näkee milloin pitää katsastaa. Ei sitä netistä näe.Jos on vanha auto niin viimeisin katsastustodistus lienee vielä auton papereiden joukossa.
Näkee. Tuon ekan antamasta linkistä näkee. Kiitos eka!
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi sitä mistään nähdä. Poliisit on sitä varten että ne pysäyttää ja kertoo ku on aika katsastaa.
Mä oon kanssa luottanu aina tässä asiassa poliisiin. Kyllä niillä on koulutus että ne tietää millon auto pitää katsastaa.
Jos sinulla on katsastettu auto, niin tulevan katsastuspäivän saa tietää helposti.
Menet noin metrin päähän autostasi ja sanot kovaan ääneen "Katsastus". Itse jouduin kyllä melkein huutamaan ennen kuin toimi. :(
Saat sitten postissa parin päivän kuluttua kirjeen, josta selviää katsastuskuukaudet ja päivämäärät. :)
Luotin mainoksiin joita katsastajat ovat aikaisemmin lähettäneet,ei tullut ainuttakaan.Tuli katsastettua kuitenkin.
Tässä apua
https://www.a-katsastus.fi/infoa-autoilijalle/katsastuksen-pikaopas/mil…