Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näkee netistä, että koska auto pitää katsastaa?

Vierailija
25.01.2017 |

Mistä näkee?

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun auton hanskalokerossa pitäis olla  sun auton tiedot joista näkee milloin pitää katsastaa. Ei sitä netistä näe.Jos on vanha auto niin viimeisin katsastustodistus lienee vielä auton papereiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi sitä mistään nähdä. Poliisit on sitä varten että ne pysäyttää ja kertoo ku on aika katsastaa.

Vierailija
4/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan vastaajan linkistä näkee. TOinen vaihtoehto on kirjautua pankkitunnuksilla Trafin sivuille, sieltä näkee enemmänkin oman auton tietoja.

Vierailija
5/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun auton hanskalokerossa pitäis olla  sun auton tiedot joista näkee milloin pitää katsastaa. Ei sitä netistä näe.Jos on vanha auto niin viimeisin katsastustodistus lienee vielä auton papereiden joukossa.

Näkee. Tuon ekan antamasta linkistä näkee. Kiitos eka!

ap

Vierailija
6/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi sitä mistään nähdä. Poliisit on sitä varten että ne pysäyttää ja kertoo ku on aika katsastaa.

Mä oon kanssa luottanu aina tässä asiassa poliisiin. Kyllä niillä on koulutus että ne tietää millon auto pitää katsastaa.

Vierailija
7/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on katsastettu auto, niin tulevan katsastuspäivän saa tietää helposti.

Menet noin metrin päähän autostasi ja sanot kovaan ääneen "Katsastus". Itse jouduin kyllä melkein huutamaan ennen kuin toimi. :(

Saat sitten postissa parin päivän kuluttua kirjeen, josta selviää katsastuskuukaudet ja päivämäärät. :)

Vierailija
8/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotin mainoksiin joita katsastajat ovat aikaisemmin lähettäneet,ei tullut ainuttakaan.Tuli katsastettua kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme