Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma mies ei ole sosiaalisesti oikeutettu lähestymään naista.

Vierailija
25.01.2017 |

Selväähän on se että rumaa miestä ei kukaan nainen vilkuile sillä silmällä ja näin yritä lähestyä miestä. Aloituksia naisilta on siis turha odottaa, pitää itse olla aktiivinen. Mutta sitten tuleekin se itse obgelma: rumaan mieheen suhtaudutaankin jo alustavastikkin paheksuen. Jo se että tällainen mies naista lähestyy koetaan naisten puolelta kuvottavana ahdisteluna. Ehkä osittain siksi että se alentaa naisen omanarvon tunnetta tai kranssipäiset rumat miehet nähdään jo valmiiksi lipevinä pervoina. Itse en ainakaan tähän hätään muuta keksi kun joko maksullisten naisten seuran tai narunjatkeeksi...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sinulla on realistinen käsitys tilanteestasi. 

Vierailija
2/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ikäväähän se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ikäväähän se on

Miksi aina pitää tavoitella sitä, mitä ei saa?  Tyydy tilanteeseesi ja ala vaikka rakennella pienoismalleja.

Vierailija
4/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ikäväähän se on

Miksi aina pitää tavoitella sitä, mitä ei saa?  Tyydy tilanteeseesi ja ala vaikka rakennella pienoismalleja.

Se nyt vain on hyvin ikävää että naisen rakkaus on täysin saamattomissa oleva asia. Se on jo ihmisen perustarpeisiin kuuluva tavoiteltava asia. Mikä voisi edes olla ikävämpi saamattomissa oleva asia?

Vierailija
5/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattoman näköisen miehen kannattaisi yrittää lähestyä "tasoisiaan" naisia ja jättää kaikki venezuelalaisen huippumallin näköiset rauhaan.

Vierailija
6/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole velvollisuutta olla rumien miesten lähestyttävissä. Koeta vain kestää.

Vierailija
7/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin kohtalosi kanssa, mutta Seitsemällä seinähullulla on varteenotettava vihje laulunsa lopussa.

Vierailija
8/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selväähän on se että rumaa miestä ei kukaan nainen vilkuile sillä silmällä ja näin yritä lähestyä miestä. Aloituksia naisilta on siis turha odottaa, pitää itse olla aktiivinen. Mutta sitten tuleekin se itse obgelma: rumaan mieheen suhtaudutaankin jo alustavastikkin paheksuen. Jo se että tällainen mies naista lähestyy koetaan naisten puolelta kuvottavana ahdisteluna. Ehkä osittain siksi että se alentaa naisen omanarvon tunnetta tai kranssipäiset rumat miehet nähdään jo valmiiksi lipevinä pervoina. Itse en ainakaan tähän hätään muuta keksi kun joko maksullisten naisten seuran tai narunjatkeeksi...

Et ole kuullutkaan siis Hallis Harkimosta

Vierailija
9/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimattoman näköisen miehen kannattaisi yrittää lähestyä "tasoisiaan" naisia ja jättää kaikki venezuelalaisen huippumallin näköiset rauhaan.

Eihän tuo ole tämän kannalta mitenkään olennaista. Samaltahan se mies näyttää minkätasoisen naisen silmissä tahansa. Ei esim vähemmän kaunis nainen viehäty rumasta miehestä yhtään sen enempää

Vierailija
10/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai Hjallis ole kuitenkaan ihan menetetty tapaus. Rahaa riittää ja hiuksetkin vielä päässä. Pituudesta en tiedä mitä on

Vierailija
11/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Helsingissä naiset ovat täysin tavoittamattomissa, ihme kyllä kun muualla suomessa niitä saa, koska olen "harvinaisen hyvännäköinen".

Vierailija
12/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa manittiin Hallis, naiset ovat todellakin parvikaloja, sormus sormessa lisää kummasti vetovoimaa. Facessa saa vuokrata missitason naisia face-parisuhteeseen, mutta mikä estää tekemästä sellaista ihan itsekin feikkiprofiilla.

Tunnetko ketään joka voisi vaikka baarissa esittää sinusta kiinnostunutta, näitäkin saa rahalla.

Nuorempana minulla oli lesbokaveri tyttö, en ole mitenkään onneton mutta tämä tyty järkkäsi minulle naisia. Varmaan kiinostui itse jostain naisesta ja kun huomasi liian heteroksi, niin jotenkin se sai järkättyä tämän kiinnostumaan minusta. Ei ollut mikään tavoite tämä eikä etukäteen suunniteltua, mutta pari kertaa ainakin kävi näin.

Vierailija
13/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Helsingissä naiset ovat täysin tavoittamattomissa, ihme kyllä kun muualla suomessa niitä saa, koska olen "harvinaisen hyvännäköinen".

Jos olet harvinaisen hyvännäköinen saat naisia kyllä missä vaan

Vierailija
14/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin olen yleensä se ainut baarissa joka juttelee sille kauniille naiselle, vaikka olenkin ruma.

Vierailija
15/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman miehen täytyy kehittää muita ominaisuuksia. Ystävällisyyttä, kohteliaisuutta. Jos ulkomuodolla ei pysty tekemään vaikutusta, täytyy kiinnittää huomiota käyttäytymiseen. Rumaakin voi onnistaa, jos luonne ja käytös ovat ok.

.

Vierailija
16/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis on 63 vuotias. Sinä olet varmaan niitä samoja tyyppejä, jotka linkkaavat Tarja Halosen esimerkkinä rumasta naisesta. Hänkin taitaa olla yli 70v nykyään. 

Kummatkin ovat olleet "pariutumisiässä" vähintäänkin normaalin näköisiä. Tarja jopa kauniimman puoleinen.

Vierailija
17/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman miehen täytyy kehittää muita ominaisuuksia. Ystävällisyyttä, kohteliaisuutta. Jos ulkomuodolla ei pysty tekemään vaikutusta, täytyy kiinnittää huomiota käyttäytymiseen. Rumaakin voi onnistaa, jos luonne ja käytös ovat ok.

.

Ei muuten tasan riitä nuo ystävällisyydet ja kohteliaisuudet rumuuden kompensointiin. Ne ovat ihan peruskauraa naisia lähestyttäessä komeillakin miehillä. Tarvitaan statusta tai rahaa ja riittävästi.

Vierailija
18/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vähän menee, että rumilla ihmisillä ei ole mitään arvoa kun aletaan miettimään pariutumista. Ei kelpaa ruma mies, mutta eipä kelpaa ruma nainenkaan. Ruma mies voi vielä paikata tilanteen rahalla, mutta rahan hankkiminen ei taida kuitenkaan pelastaa ruman naisen tilannetta. Pelkäksi panoksi rumakin nainen kelpaa jollekin miehelle ihan varmasti, mutta se on taas toinen juttu.

Omien kokemusten mukaan naiset ovat kuitenkin inhottavampia aloitteen tekeville rumille miehille kuin miehet rumille naisille. Ehkä miehetkin olisivat ilkeämpiä jos naiset tekisivät aloitteita enemmän ja vaikka sinne baariin mennessä se olisi odotettavissa, että useammatkin naiset mahdollisesti lähestyy illan aikana, nyt se miesten todellinen ilkeys rumia kohtaan jää vähän hämärän peittoon.

Sitten voidaan taas ottaa puheeksi se, että miten pitäisi lähestyä omaa tasoaan olevia naisia tai miehiä. Miksi kenenkään pitäisi lähestyä sellaista ihmistä johon ei tunne mitään vetoa? Käsittääkseni ainakin toistaiseksi jokainen ihminen saa viehättyä juuri sen näköisistä ihmisistä kuin itse tahtoo, eikä kenenkään tarvitse naida omaa peilikuvaansa. Rumatkin saa toivoa itselleen hyvännäköisen kumppanin. Ja ainakin palstalla pyörivien naisten mukaan mitään tasoja ei edes ole olemassakaan, ei ulkonäköön, koulutukseen tai varallisuuteenkaan liittyen. Eli kaikki iskeköön ketä lystää ja valittakoon siitä niin paljon kuin lystää.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
19/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin olen yleensä se ainut baarissa joka juttelee sille kauniille naiselle, vaikka olenkin ruma.

Eli minkä näköinen? Vähän nimittäin epäilen

Vierailija
20/56 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen miesystäväni oli ehkä ruma , mutta taivaallisen hyvä sängyssä. Nyt olen ihastunut "rumaan" mieheen ,mutta hän ei ainakaan toistaiseksi ole kiinnostunut minusta. Olen kuitenkin positiivisen odottavalla kannalla. Unelmoin kiihkeistä sänkysessioista. Kaikki rumat miehet, joita olen tapailet, ovat olleet Erinomaisia sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän