Sain kuulla olevani kylmä ihminen kun selvisin kiusaamisesta
enkä tuhoutunut vaan jatkan eteenpäin hyvillä mielin. Kuulemani mukaan vain narsistit käyttäytyvät näin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Keneltä sait kuulla tuon analyysin? Kuulostaa ihan aikuisten kiusaajien puheilta.
Sivustakatsojilta. Ap
Kylhän sun hei pitäis ainakin kirjottaa kirja ja vuodattaa pari kyyneltä väliin. Ja rakentaa sun identiteetti ja julkinen imago "ex-kiusatun" statuksen ympärille. Sä voisit olla herkkä taistelija ja naistenlehtien vakiokasvo, mixet sä hei haluu?
No höpsis. Ihmisiltä nyt pääsee kaikkia kummallisia päästöjä ilmoille. Esim. tätini sai kirkkotuttavaltaan niinikään kuulla olevansa kylmä ihminen. Syynä oli se, että tätini mielestä ehtoollisella ei tarvitse käydä joka jumalanpalveluksessa, vaan voi käydä silloin, kun osaa itse sitä eniten arvostaa, eli vaikkapa kaduttuaan pahoja tekojaan aidosti.
Ihan tavallinen ihminen olet. Elämässäsi on tapahtunut kaikenlaista. Yksi niistä asioista on ollut kiusaaminen.
Sen sijaan että olisit uhriutunut yhden asian takia, olet mennyt eteenpäin. Niin ihmiset tekevät.
Jospa yrität rakentaa sittenkin itsesi toisen virheen varaan ja menit retostamaan miten voitit? Sellaista ihmistä joka pilkkaa muita virheistä eikä anna anteeksi ei katsella yleensä hyvällä. Et anna anteeksi ja kärsit seurauksistasi itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä sait kuulla tuon analyysin? Kuulostaa ihan aikuisten kiusaajien puheilta.
Sivustakatsojilta. Ap
Tuo vain todistaa, että ko. sivustakatsojat ovat todellisuudessa passiivisia kiusaajia. Heidän mielipiteensä voit jättää ihan omaan arvoonsa, AP. Tsemppiä sinulle, hienoa että olet päässyt elämässäsi eteenpäin kiusaamisesta huolimatta!
Vierailija kirjoitti:
Jospa yrität rakentaa sittenkin itsesi toisen virheen varaan ja menit retostamaan miten voitit? Sellaista ihmistä joka pilkkaa muita virheistä eikä anna anteeksi ei katsella yleensä hyvällä. Et anna anteeksi ja kärsit seurauksistasi itse?
Eli kerran uhri, niin aina oltava uhri, niinkö sinusta? Miksi AP:n pitäisi luimistella nurkissa tai antaa kenellekään anteeksi mitään? Ovatko kiusaajat edes pyytäneet häneltä anteeksi?
Oletkohan mahdollisesti itse kiusaaja? Sen verran erikoista ajatuksenjuoksua....
Anteeksiantamattomuus sinua kaikertaa ap ole rehti. Et kukaan ole täydellinen kuitenkaan. Kun toinen on sovittanut tekonsa on sinun tehtäväsi antaa se anteeksi ja jos pyydetään vielä etenkin silloin. Ellet niin tee kärsit turhaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kerran uhri, niin aina oltava uhri, niinkö sinusta? Miksi AP:n pitäisi luimistella nurkissa tai antaa kenellekään anteeksi mitään? Ovatko kiusaajat edes pyytäneet häneltä anteeksi?
Oletkohan mahdollisesti itse kiusaaja? Sen verran erikoista ajatuksenjuoksua....
Meille opetettiin jo lapsena kuule että kun joku pyytää anteeksi niin on tehtäväsi antaa toinen mahdollisuus . Näin meillä onko kummallista? Tämä siksi ettei asiat paisu etusivun uutisisksi . Täytyy jossain vaiheessa hellittää. Ei meistä kukaan ole taydellinen ei kiusattukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kohdat meni väärin arveluissasi. Olen työstänyt asian, käsitellyt sen loppuun ja hyväksynyt tapahtuneen ja nyt en jaksa miettiä asiaa enää, tein aloituksen koska sain kuulla tänään mitä minusta ajatellaan. Muita se näyttää harmittavan, kun perskele ei tuhoutunutkaan. Anteeksi olen antanut jo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksiantamattomuus sinua kaikertaa ap ole rehti. Et kukaan ole täydellinen kuitenkaan. Kun toinen on sovittanut tekonsa on sinun tehtäväsi antaa se anteeksi ja jos pyydetään vielä etenkin silloin. Ellet niin tee kärsit turhaan lisää.
Öö missä on mainittu, että AP:n kiusaajat ovat pyytäneet häneltä anteeksi? Kuka on "sovittanut tekonsa"?
Minusta on aivan käsittämätöntä, että kun kerrankin kiusauksen uhri on vahva ja päässyt elämässään eteenpäin, häntä kritisoidaan ja moititaan sen takia.
Ap, olet vahva. Sitä sinä olet, et kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille opetettiin jo lapsena kuule että kun joku pyytää anteeksi niin on tehtäväsi antaa toinen mahdollisuus . Näin meillä onko kummallista? Tämä siksi ettei asiat paisu etusivun uutisisksi . Täytyy jossain vaiheessa hellittää. Ei meistä kukaan ole taydellinen ei kiusattukaan.
Mutta onko anteeksi pyydetty? Oletet aika paljon omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivustakatsojilta. Ap
Tuo vain todistaa, että ko. sivustakatsojat ovat todellisuudessa passiivisia kiusaajia. Heidän mielipiteensä voit jättää ihan omaan arvoonsa, AP. Tsemppiä sinulle, hienoa että olet päässyt elämässäsi eteenpäin kiusaamisesta huolimatta!
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet vahva. Sitä sinä olet, et kylmä.
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko anteeksi pyydetty? Oletet aika paljon omiasi.
Kun pyydetään lukee...
On narsistista ellei pysty anteeksiantoon silloin vaatii toisilta täydellisyyttä jota muka itse edustaa. Anteeksiantamisen voi tehdä myös vaikkei sitä pyydetä. 777 kertaa joutuu jokainen antamaan anteeksi toisten tekoja muuten yhteiskunta vaan romahtaa. Ei kaunaa voi kantaa ikuisesti . Pitää kasvaa ulos .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävänä antaa toinen mahdollisuus? Anteeksi, mutta ootko lessu?
Jos joku murhaa sun rakkaimman ihmisen ja pyytää anteeksi, annatko anteeksi?
Kaikkea ei voi eikä pidäkään antaa anteeksi.
Se, että ap on antanut anteeksi, on hienoa. Se osoittaa apn olevan hyvä ihminen.
Mutta sinä et kommenttisi mukaan ole. Eri asia antaa anteeksi ja sanoa antavansa anteeksi.