Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yasminelle aloitus ja verinen vuoto

Vierailija
25.01.2017 |

Sain Yasminellet hoitona kipeisiin kuukautisiin, tarkoituksena siis syödä 2-3 liuskaa putkeen. Aloitin tämän kuun alussa normisti kun menkat alkoivat, ja sen jälkeen olen vuotanut enemmän tai vähemmän koko ajan. Tänään viimeinen pilleri tästä liuskasta ja nyt tarkoituksena jatkaa putkeen seuraava niinkuin lääkäri määräsi. Milloin tämä välivuoto loppuu? Käsittääkseni on normaali oire ekan liuskan aikana kun aloittaa pillerit, mutta mites sitten kun syön liuskan putkeen? Kokemuksia? Tai mihin ottaa yhteyttä ja kysyä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siihen tahoon, joka sinulle ne määräsi.

Vierailija
2/3 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi Yaz pillereiden kanssa välivuodot jos söin useamman kuin yhden laatan putkeen. Soittaisin sille hoitajalle, joka ne pillerit määräsi ja kysyisin häneltä. Ja jos sinun ei ole nimenomaan käsketty syödä 3 laattaa putkeen niin pitäisin välipäivät myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi Yaz pillereiden kanssa välivuodot jos söin useamman kuin yhden laatan putkeen. Soittaisin sille hoitajalle, joka ne pillerit määräsi ja kysyisin häneltä. Ja jos sinun ei ole nimenomaan käsketty syödä 3 laattaa putkeen niin pitäisin välipäivät myös.

Jep, mutta nyt menossa eka laatta pillereiden aloituksen jälkeen. Ja on käsketty syödä putkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan