Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin heikkoitsetuntoisen naisen?

Vierailija
25.01.2017 |

Itsellänikin on heikko itsetunto.
Vai voiko edes heikko itsetuntoinen nainen haluta samankaltaista miestä?
Koen heikon itsetunnon omaavat empaattisempina ihmisinä. Olenko väärässä?
En tarkoita niitä jotka ovat ilkeitä pönkittääkseen itsetuntoaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Heikko itsetunto ei korreloi empatian kanssa. Parisuhteessa se saattaa aiheuttaa ongelmia kateuden ja itsensä vähättelyn kautta.

Vierailija
2/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa, koska kaikki nuoret naiset ovat sellaisia ja sen takia heitä onkin helppo iskeä verrattuna vanhempiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness kisoista.

Vierailija
4/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks sellanen.Valitettavasti.

Vierailija
5/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Heikko itsetunto ei korreloi empatian kanssa. Parisuhteessa se saattaa aiheuttaa ongelmia kateuden ja itsensä vähättelyn kautta.

En tunne muita, mutta minulla on heikko itsetunto ja olen mielestäni melko empaattinen. Se on siis sattumaa?

Tai onhan se empaattisuus aika perus ominaisuus ihmisillä, mutta sitä on joskus aika vaikea nähdä.

Vierailija
6/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolla itsetunnolla ja empaattisuudella on harvemmin mitään tekemistä toistensa kanssa. Huonoitsetuntoisella ihmisellä ei yleensä ole kapasiteettia olla empaattinen, sillä hänen ajatuksensa pyörivät vain oman itsen, omien tuntemusten sekä sen, mitä muut hänestä nyt ajattelevat, ympärillä. Huonoitsetuntoinen ihminen myös vastuuttaa helposti toisen omasta onnestaan mutta ei kestä sitä, jos vastapuoli toimii samalla lailla. Tällainen ihminen ei ole normaalisti tarkoituksellisen ilkeä mutta kylläkin takertuva, passiivis-aggressiivinen ja syyllistävä.

Vierailija
7/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa :) olen kiltti ja lämmin, näitä ominaisuuksia toivon kovasti myös toiselta. Itsetunto vain on erinäisten tapahtumien kautta mennyt kokonaan mutta en näkisi sen haittaavan juurikaan elämää jos toinen olisi juurikin vähän samanlainen ja ymmärtäisi miksi näin on käynyt. Olispa poikaystävä jota paijata..

Vierailija
8/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset painiskelevat heikon itsetunnon kanssa. Naiset ovat hieman yksinkertaisia ja heitä voi käyttää hyväkseen surutta.

Vierailija
9/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomesta löytää, moniakin.

Vierailija
10/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa :) olen kiltti ja lämmin, näitä ominaisuuksia toivon kovasti myös toiselta. Itsetunto vain on erinäisten tapahtumien kautta mennyt kokonaan mutta en näkisi sen haittaavan juurikaan elämää jos toinen olisi juurikin vähän samanlainen ja ymmärtäisi miksi näin on käynyt. Olispa poikaystävä jota paijata..

Lähetäänkö treffeille?

Vierailija
11/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko parempi sana erityisherkkä?

Vierailija
12/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne muita, mutta minulla on heikko itsetunto ja olen mielestäni melko empaattinen. Se on siis sattumaa?

Tai onhan se empaattisuus aika perus ominaisuus ihmisillä, mutta sitä on joskus aika vaikea nähdä.

Heikko itsetunto voi ilmetä monin eri tavoin esim. veljeni on todella ilkeä ja epäempaattinen. Hän kiusaa, haukkuu ja arvostelee muita koska on kateellinen toisten saavutuksista. Hän ei voi sietää ihmisiä joilla menee hyvin elämässään tai niitä jotka ovat onnellisia. Hän vähättelee ja yrittää lytätä muiden itsetunnon omalle tasolleen.

Vierailija
13/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetäänkö treffeille?

Lähetään vaan :D

Vierailija
14/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä se ei toiminut vaan mies kilpaili ihan koko ajan ja kaikessa kuinka hän on paaaljon enempi uhri kun minä. Sen heikon itsetunnon turvin.

Todellisuudessa oli toki myös narsisti eli se siitä empatiasta. Sitä empatiaa ei todellakaan ollut yhtään.

Hän on terve fyysisesti, mutta itse sairastuin todella, todella vakavasti ja olin leikkauksista toiseen elävä kuollut. Ei koskaan empatiaa. Jos erehdyin pyytämään apua jossain kotityössä tm. niin hän ei voinut, koska joku kohta kolotti hänellä ja tuska siis siten isompi kun minulla ja hänellä oikeus levätä ja mennä päiväunille. Jonkun ne hommat oli kuitenkin tehtävä ja lapsista huolehdittava.

Ero tuli ja nyt minulla on henkilökohtainen avustaja muutaman tunnin viikossa auttamassa eli todella tarvitsin sitä apua edes hieman, koska en pärjää muuten kivun kanssa.

Mies saa nyt sitten hoitaa omat ruokansa ja pyykkinsä kolotti tai ei. Mun empatia häntä kohtaan on hiipunut sen kaiken kiusan jälkeen. Lapsiaan ei tapaa, mutta aina välillä itkee viesteillä minulle kuinka on vaikeaa ja haikeaa ja itsetunto nollissa ja nyt syykin on olemassa eli huonon itsetunnon syynä olenkin minä! Voila!

Olisi siinä sitten pitänyt suhteessa niin kamalasti kehua kuinka on urhea, tekeväinen ja ahkera ym. Kerroin kyllä usein rakastavani ja halasin jne. Valehdella en pystynyt, mutta koskaan en mollannut, kuten hän minua kyllä mollasi.

Eli ei se huono itsetunto ole aina sama kun kiltteys. Itse koen olevani kiltti ja sanottu ihan liian kiltiksi. Laitan aina itseni viimeiseksi. Tosin nyt yritän opetella huomioimaan itseänikin ja olen sitä mieltä, että hyvällä itsetunnolla et joudu moisen hyväksikäytön kohteeksi niin helposti ja sen vertan pitää itseään opetella rakastamaan, vaikka yksin.

Vierailija
15/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetäänkö treffeille?

Ok :) Et sattuis asumaan Oulussa?

Vierailija
16/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetäänkö treffeille?

No voi hemmetti, pirkanmaalla majailen :(

Vierailija
17/17 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetäänkö treffeille?

No voi hemmetti, pirkanmaalla majailen :(

Pahus :/