Vaikeasti sairas nuori ei pääse töihin eikä kouluun – Työllistää itse itsensä
Kommentit (10)
Hah! Arvasin jo ennen klikkaamista, kenestä oli kyse!
Kumma kun ei kakuista ollut enempää kuvia...
Mutta hyvä saada lisää mainosta, kun kohu ollut liian kauan laantuneena.
Eiiiiii, olin jo unohtanut tämän...
Eikös ammattileipureilla ole yleensä myssyt päässä. Kuvassa hiukset roikkuvat pahan näköisesti leivonnaisten päällä. Toivottavasti oli lavastettu kuva.
Täysi-ikäisyys alkaa olla lähellä tuollakin. Mutta että joku k-market ottaisi myyntiin noita kissankarvakakkuja?
Joku tuolla hänen facebook-sivuillaan kyselee kuittia, tai on kysellyt joulukuussa.
Onko ne muuttanu? Kui muistelen että asuivat ennen kerrostalossa? Hienoa jos moni asia on parantunut viime kerrasta. Onneksi ei ole minun lähikauppa, ei kyllä houkuta ostaa kakkuja, ellei leipomotilat ole muualla kuin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne muuttanu? Kui muistelen että asuivat ennen kerrostalossa? Hienoa jos moni asia on parantunut viime kerrasta. Onneksi ei ole minun lähikauppa, ei kyllä houkuta ostaa kakkuja, ellei leipomotilat ole muualla kuin kotona.
Kai leivot aina itse leipomotiloissa, etkä kotonasi? Itse olen ratkaissut asian rakennuttamalla taloomme lisäsiiven, jossa sijaitsevat leipomotilat. Olen ainoa perheestämme joka voi mennä leipomotiloihin, koska muilla ei ole hygieniapassia.
Tuosta tytöstä voisi moni kaljaa särpivä työtön yhteiskunnan"uhri" ottaa mallia.