toimittaja kokeili S.A. hyvinvointivalmennusta
mihin sekin tarina hävisi? Sai nauraa vedet silmissä, niin oli taitava kynäilijä asialla. Aikomuksenanne kai tappaa porukat tylsyyteen ennen rekisteröintiä, silloinhan tämä viimeistään kuolee!
Kommentit (29)
Verbaalikko, hu huuuu! Onko sulla tietoa levynjulkistamisaikataulusta?
Jankkaaja jätti palstan toisen trollin vuoksi.
Saara Aalto ketjut paussille.
Näyttää Saara Aalto myyvän itseään tuolla lesboudella Englannissakin. Johonkin prideen menossa.
Ihmettelen kyllä, että eikö sillä musikaalisesti ole mitään annettavaa, kun pitää keksiä tällaisia omituisia markkinointikikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Saara Aalto myyvän itseään tuolla lesboudella Englannissakin. Johonkin prideen menossa.
Ihmettelen kyllä, että eikö sillä musikaalisesti ole mitään annettavaa, kun pitää keksiä tällaisia omituisia markkinointikikkoja.
Niinpä. Ihan niin kuin se tosiaan olisi maailman ensimmäinen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan prideen menossa? No voi kamala. Vilkaise hänen Facebookiaan. Siellä on paljon muutakin kuin lesboutta (hän on mm. ollut levytysstudiossa Englannissa. Hänellähän ei varmojen tietojen mukaan ole levysopimusta siellä, eli todella hienoa, että Suomen Sony on varannut sieltä studiot).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan prideen menossa? No voi kamala. Vilkaise hänen Facebookiaan. Siellä on paljon muutakin kuin lesboutta (hän on mm. ollut levytysstudiossa Englannissa. Hänellähän ei varmojen tietojen mukaan ole levysopimusta siellä, eli todella hienoa, että Suomen Sony on varannut sieltä studiot).
Hänellä ei ole Englannissa mitään muuta keikkaa kuin X Factoria tai homoilua. Siksikö koko ajan toteuttaa näitä extrarealspecial homecomingeja?
Ja tuo studio on ihan omakustanteillekin varattavissa.
On se kyllä näppärää että se löysi sisäisen lesbonsa just kun ura oli hiipumassa lopullisesti. Ja puolisokseen sai vielä ihmisen joka tekee töitä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sielläkin ihmetellään miksi tekee niin suuren numeron siitä että on lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sielläkin ihmetellään miksi tekee niin suuren numeron siitä että on lesbo.
No näin olen minäkin kuullut. Tuttuja asuu Englannissa.
Tosin minusta hän tekee ihan kaikesta ihan kamalan numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin olen minäkin kuullut. Tuttuja asuu Englannissa.
Tosin minusta hän tekee ihan kaikesta ihan kamalan numeron.
Minä olen ensimmäinen lesbo. Minä olen Suomen ensimmäinen lesbo. Olen Englannissakin lesbo. Olen maailman kuuluisi lesbo. Kuuliko varmasti kaikki?
Vihdin keikka kahden päivän päästä, eikä sitä ole saatu myytyä loppuun. Eikö sadas veto Let it gosta enää vedäkään?
Mun mielestä arvioista on unohtunut, että koulutusta ei ehkä ole tarkoitettu ihmisille joilla on jo hyvä ja mieluisa ammatti, suunta elämässä selvillä. Esimerkiksi toimittajalla on jo aika selvät sävelet mitä haluaa elämässään tehdä ja saavuttaa.
Koulutus on käsittääkseni suunnattu nuoremmille, sellaisille joilla kompassi vielä pörrää ylt ympäriinsä. Itse olisin tarvinnut jotain tällaista 16-19 -vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä arvioista on unohtunut, että koulutusta ei ehkä ole tarkoitettu ihmisille joilla on jo hyvä ja mieluisa ammatti, suunta elämässä selvillä. Esimerkiksi toimittajalla on jo aika selvät sävelet mitä haluaa elämässään tehdä ja saavuttaa.
Koulutus on käsittääkseni suunnattu nuoremmille, sellaisille joilla kompassi vielä pörrää ylt ympäriinsä. Itse olisin tarvinnut jotain tällaista 16-19 -vuotiaana.
Voi kuule, kyllä tää on hoksattu. Että nuorille eksyneille huijauksella yritetään myydä jotain pilipalikurssia kaikkine mahdollisime tykötarpeineen. Täysin edesvastuutonta, etten käyttäisi sanaa rikollista.
Minun puoestani myyköön mitä lystäävät aikuisille naisille, mutta tuo nuorten saalistaminen asiakkaiksi on asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaja jätti palstan toisen trollin vuoksi.
Saara Aalto ketjut paussille.
Oliko se manakeeri, jonka vuoksi jankkaaja lähti. Saiko hän tahtonsa läpi, ettei maailmanvalloittajasta saa enää täällä kirjoittaa. Haluan jankkaajan takaisin, hän perusteli, eikä hyökkäillyt toisia kirjoittajia vastaan. Oli päinvastoin ihan kohtelias.
Siis haluamme Saara Aallon kuulumiset päivittäin, koska toista vastaavaa menestyjää suomalaisilla ei X Faktorissa ole ulkomailla ollut!