Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä ihmetyttää miksi jotkut laittaa ffacebookiin

Vierailija
25.01.2017 |

Itsestään aivan hirveitä kuvia. Tarkoitan kuvakulmia jne. Parikin kaveria tekee tätä. Kuvataan naama alaviistosta, että näyttää ihan hirveältä vaikka muuten ovat siis aivan tavallisen näköisiä ihmisiä. Jokainen tokin laittaa millaisia kuvia haluaa, mutta aina jaksan hämmästyä miksi tieten tahtoen laittaa epäedullisia kuvia itsestään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän näitä jotka uskaltaa näyttää molemat puolensa, eikä ota sataa kuvaa voidakseen julkaista vain sen missä on edukseen.

Vierailija
2/6 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan enemmän näitä jotka uskaltaa näyttää molemat puolensa, eikä ota sataa kuvaa voidakseen julkaista vain sen missä on edukseen.

No näö ei koskaan laita edes normaaleja kuvia vaan ihan hirveitä. Näyttää että haluaakin näyttää pahalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä vituttaa ne jotka laittaa itsestään vain ihan tunnistamattomaksi muokattuja tai vain äärimmäisen edullisesta kuvakulmasta otettuja ja anarkisteina sitten vastustaa. Ja sitten on niitä ihmisiä joista ei saa ikinä hyviä kuvia, vaikka luonnossa olisivat ihan normaaleja. 

Vierailija
4/6 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut että on olemassa jokin välimallikin eikä kuvan tarvitse olla joko laittautuneen ihmisen muokattu kuva tai ruman ihmisen nahdollisimman huonosti otettu kuva?

Miksi minä ottaisin kuvan itsestäni hiukset likaisena, suoraan sängystä pompanneena ja kuvakulma niin että kaksoisleuka ja sen hormonaaliset finnit näkyy, kun voisin ottaa kuvan jossa olen vähän siistinyt itseäni ja hymyilen kameralle? Enhän minä mene töihin/kauppaan/kaupungille pyjamassa tai juhliin verkkareissa. Olen silti yhtä oma itseni arkilaittautuneena, juhlalaittautuneena ja kotona laittamattomana. En silti näe mitään SYYTÄ miksi haluaisin kenenkään näkevän minut huonoimmillani (kuvassa tai luonnossa).

Tulee mieleen että näitä "miksi naiset aina esittää kuvissa" -kommentteja jakelee lähinnä kateelliset muut naiset, jotka eivät itse OSAA näyttää paremmalta. Perus ehostamistaito (johon ei kuulu sen kummempaa kuin hiusten harjaaminen/helppo arkikampaus, kulmien nyppiminen/vahvistaminen ja ihon huoltaminen) heiltä puuttuu ja ovat kateellisia niille ketkä sen osaavat.

Vierailija
5/6 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jotkut näyttävät mielestään ihan hyviltä niistä kuvakulmista, tai ehkä tykkäävät olla rehellisiä itsejään eivätkä jaksa yrittää ehostaa itseään toisen näköisiksi kuin ovat. Musta parhaita kuvia on aidoissa tilanteissa otetut kuvat eikä ne mistä näkee että niitä varten on ehostettu naamaa jotenkin mukamas paremmaksi. Sellaiset jäykät poseerauskuvat ovat joskus koomisia, eivät niinkään kauniita tai sykähdyttäviä. Ei ole mikään naisen velvollisuus näyttää itseään pelkästään ehostettuna ja aseteltuna.

Vierailija
6/6 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä asia ärsyttää sinua näin paljon? Muuta asetuksiasi niin, etteivät heidän kuvansa näy sinun newsfeedissäsi ja anna heidän näyttää somessa petolinnunperseiltä, jos he itse niin haluavat. :)

Itseäni henk.koht. ärsyttävät ne ihmiset, jotka postaavat ainakin kerran viikossa uuden profiilikuvan (ja se on aina samantyylinen selfie, jonka valotus, kuvakulma yms. on vartin asettelun tulosta) kalastellakseen kehuja ulkonäöstään, mutta jätän sellaiset kuvat omaan arvoonsa ja scrollaan eteenpäin tykkäämättä/kommentoimatta. Ja ne erityisen rasittavat huomiohuorat voi joko piilottaa itseltä tai poistaa kavereista kokonaan.