Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: ottakaa oma munkki.

Vierailija
25.01.2017 |

Voidaanko tehdä kollektiivinen sopimus naiset, että jos haluatte syödä munkkia tai pullaa, niin otatte kahvilassa reilusti oman. Ei ole kiva, että ensin kysyn, että otatko munkin ja et halua. No sitten päästään pöytään ja närpit munkistani vähintään kolmasosan pienin paloin. Haluan syödä koko munkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tähän lähde. Haluan vähentää makeansyömistä, ja on paljon parempi närppiä parit maistiaiset miehen munkista/pullasta kuin syödä oma. Eikä miehellekään annoksen pieneneminen pahaa tee. Mutta sen voin luvata, etten kajoa ap:n munkkiin. Vain oman mieheni, joka hyväksyy minut juuri tällaisena. Munkinnärppijänä.

Vierailija
2/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin otan oman!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistele siitä munkistasi. Kannattaa käydä kahviloissa vain lyhempiraajaisten naisten kanssa, jotta voit varmasti pidellä sitä munkkia naisen ulottumattomissa myös istuessasi.

Vierailija
4/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Aivan saatanan rasittavaa. Ja sama ranskalaisten kanssa "otan pari!" ts. Syöt puolet. MINULLA OLI NÄLKÄ!

Vierailija
5/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonhallinnan takia moni ei halua syödä kokonaista munkkia. Jos kahvilassa on jotain pientä vaikka keksejä, voit kysyä haluaako munkin tai keksin.

Vierailija
6/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko miehen oletusarvoisesti maksettava se naisenkin munkki?

Vierailija
7/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun munkkini ei ole jaettavissa ja haluan aina oman. Minulla on oikeus munkkiini. Jos joku edes kehtaa ehdottaa hemmetin jaettua munkkia, niin pistän välit poikki.

Vierailija
8/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluan syödä munkin, mä otan reilusti oman. Mutta pidä sinä mies näppisi erossa siitä mun munkista, varsinkin kun kysyttäessä vastaisit, ettet ota mitään.

Tosin tällä hetkellä välttelen ylimääräistä sokeria enkä siis söisi munkkia enkä rääppisi miehenkään lautaselta.

Vierailija
9/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närppijät voisivat painonhallintansa lisäksi harjoittaa itsekuria ja pitää ne närppinäppinsä omalla puolellaan. Puolustakaa munkkejanne kuolemaan asti siskot!

Vierailija
10/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuommoisiakin on. Not cool!

Jos jonossa jo ei ole sovittu, niin turha haikailla mun pullien perään, ei tipu.

Vierailija
11/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lautaselta närppiminen on niin pirun ärsyttävää! Ja samoin se, että naiset halkaisee jonkun pullan kahtia ja sitten siinä nypitään sitä puolikasta ja huokaillaan, että kun ei nyt saa tai jaksa ottaa kokonaista lässynlää ja sitten tunnin päästä syödään se toinenkin puolikas....

Vierailija
12/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pullia, viinereitä tai munkkeja, enkä toisten eväitä. Kaikenlaista sitä kuuleekin :O

Vierailija
13/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joey doesn't share food!

Vierailija
14/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ärsyttää munkin tuijottaja, joka ei itse ottanut munkkia. Hän tuijottaa kuin nälkäinen ajokoira munkin jokaista haukkaisua ja katoamista suuhuni. Saatetaan keskustella siinä samalla, mutta silmät on nauliutuneinan munkkiin. Hypnoosimunkki.

Vierailija
15/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa molemmat oma, ja nainen voi antaa omastaan loput vielä sinulle. Sinä kustannat koska olet herrasmies.

Vierailija
16/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa molemmat oma, ja nainen voi antaa omastaan loput vielä sinulle. Sinä kustannat koska olet herrasmies.

Miksi ajattelet, että ap on mies?

terv. ap

Vierailija
17/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, sympaattinen ketju! :D

Vierailija
18/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkit tai muutkaan sokeriset ja rasvaiset ällötykset kuulu arkeen 

Vierailija
19/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ärsyttää munkin tuijottaja, joka ei itse ottanut munkkia. Hän tuijottaa kuin nälkäinen ajokoira munkin jokaista haukkaisua ja katoamista suuhuni. Saatetaan keskustella siinä samalla, mutta silmät on nauliutuneinan munkkiin. Hypnoosimunkki.

Mua on joskus syytetty toisen pullan himoitsemisesta, vaikka en edes ollut nälkäinen tai himoinnut pullaa muutenkaan. Kyseinen kaveri vain ilmeisesti tunsi suurta epävarmuutta pullastaan ja kenties pelkäsi jotenkin menettävänsä sen.

Vierailija
20/22 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut myös syyllistämistä munkista tyyliin "ai kauhee tiedätkö miten paljon tuossa on kaloreita! Miten voit syödä tota munkkia!" helposti, it's fucking delicious.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän