Mies sanoo, että kiehuvaa vettä ei saa kaataa viemäriin koska putket hajoo
Itse kaadan aina kiehuvan veden viemäriin koska ajattelen että se avaa putkia. Onko täällä joku joka tietää asiasta? Voiko vanhat putket mennä rikki? Voiko uudet muoviosat mennä rikki?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin pestään 95 asteessa valkopyykki. Lähes kiehuvaa, minnekäs nuo vedet muuallle kuin viemäriin.
Mun mielestä pyykki- ja tiskikoneet sekoittaa kylmää vettä sekaan ennen viemäriä, jos on lähellä 100 asteista vettä koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin pestään 95 asteessa valkopyykki. Lähes kiehuvaa, minnekäs nuo vedet muuallle kuin viemäriin.
Mun mielestä pyykki- ja tiskikoneet sekoittaa kylmää vettä sekaan ennen viemäriä, jos on lähellä 100 asteista vettä koneessa.
Kyse ei ole ainoastaan mielipiteestä vaan faktasta. Niin ne tosiaan tekevät!
Ihme vinkuminen alkaa tällaisestakin asiasta?
On aivan selvä asia, että muovisten viemärikomponenttejen kannalta on parempi olla kaatamatta sinne kiehuvaa vettä, niin miksi pitää vängätä asiaa muuksi?
Vierailija kirjoitti:
On aivan selvä asia, että muovisten viemärikomponenttejen kannalta on parempi olla kaatamatta sinne kiehuvaa vettä, niin miksi pitää vängätä asiaa muuksi?
Koska avaruusketju ei vedä, vai mitä - aasiburgeri?!?
No jos ne putkset siinä lavuaarin alla on muovia, niin ne voi sulaa ja vaurioitua. Että ei missään nimessä kannata kaadella vaan valutat kylmää vettä samalla ja hitaasti kaatelet. Voihan sen veden myös siivilöidä toiseen kattilaan ja odottaa, että se jäähtyy.
Ilta-Paska...
"Oletko aina kaatanut perunan keitinvedet väärin viemäriin?"
Vierailija kirjoitti:
No sen takia kun naiset on just tommosia vänkääjiä. Ne ei hyväksy totuutta tai sitä että ovat väärässä eivätkä osaa käyttäytyä ollenkaan vaan palaavat sinne prinsessaikään.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin juoksutan aina kylmää vettä samalla. Luulin että kaikki tekee noin? Koulun kotitalouskirjassakin oli ohje.
Luuletko että nykyajan ilmasto ja lähiöruokamussukoilla on tuon vertaa aivoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin juoksutan aina kylmää vettä samalla. Luulin että kaikki tekee noin? Koulun kotitalouskirjassakin oli ohje.
Kuinka ulkonevat vaimosi häpyhuulet ovat?
Minun vaimollani on pippeli ja tiukka pyllynreikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit sitten käyttää viemärinavaajaa, jossa on syövyttävän aineen merkki?
Se syövyttää sisuskalusi juotuna.
Hehehe, kun yrität olla hauska. Tarkoitin sitä, miksei ap uskalla kaataa kiehuvaa vettä viemäriin, mutta kuitenkin uskaltaa kaataa viemäriin viemärinavaajaa, josta on paljon enemmän vaaraa, kuin kiehuvasta vedestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllynreiän tiukkuuden olet varmasti kokeillut ja osaat verrata sitä myös toisiin poikiin. Uskon kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit sitten käyttää viemärinavaajaa, jossa on syövyttävän aineen merkki?
Se syövyttää sisuskalusi juotuna.
Hehehe, kun yrität olla hauska. Tarkoitin sitä, miksei ap uskalla kaataa kiehuvaa vettä viemäriin, mutta kuitenkin uskaltaa kaataa viemäriin viemärinavaajaa, josta on paljon enemmän vaaraa, kuin kiehuvasta vedestä?
Lähde tuolle väitteelle?
Ps. Orgaaninen ja epäorgaaninen aine...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllynreiän tiukkuuden olet varmasti kokeillut ja osaat verrata sitä myös toisiin poikiin. Uskon kyllä!
En poikiin vaan edelleen naisiin, joilla on pippeli kuten nykyiselläni. Mutta tuhoa sinä juppi vain viemäreitä ihan rauhassa, ei se minua paneta.
Ei käyttöturvallisuustiedotteita tehdä putken näkökulmasta vaan käyttäjän.
No saahan sitä kaataa, mutta olkaa myös valmitta maksamaan osuutenne putkiremontista. Turha sitten tulla tänne inisemään.
Höpö höpö. Putket aukeavat kun sinne kaataa kiehuvaa vettä. Eikä ne putket siitä kärsi.
Muoviputket haurastuvat aina vähän kiehuvasta vedestä
No, löytyikö sieltä Tiede-lehden foorumilta juttua? Enkös sanonutkin ;)
Polylaktaatista ei valmisteta viemäriputkia. Miehesi on ääliö.
Haistapa assburger munaa.