Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostukseni naisiin on vähentynyt vuosi vuodelta

Vierailija
25.01.2017 |

Olen ollut MGTOW filosofian kannattaja vuodesta 2014 ja katson youtubesta päivittäin eri MGTOW kanavien videoita. Minua kiinnostaa aihe naisten pahuudesta, naisten biologiasta ja naisen pariutumiskäyttäytymisestä. Mutta itse naiset eivät enää kiinnosta enää kuin seksuaalisessa mielessä. Ja kun tekee laskelmoinnin niin pelkkä seksin saaminen ei ole riittävän motivoiva syy kiinnostua naisista, on parempi jättäytyä pelin ulkopuolelle ja elää poikamiehenä. Mies voi tänä päivänä joutua helposti gynosentrisen oikeusjärestelmän takia perättömän raiskausilmoituksen uhriksi tai perhettä hankkiessa maksamaan elareita naisen lähdettyä.

Tänä päivänä teknologia mahdollistaa kaiken viihteen ja muun, ettei edes "kumppanuus" jos sitä edes on ole välttämätöntä. Sitä saa hyvin teknologiasta tai vaikka hankkimalla koiran, myös henkevät kaverisuhteet ajavat asian. Gynosentrinen painostus "miehellä pitää olla nainen" on täyttä hölynpölyä, ja oikean onnellisuuden saavuttaa elämällä itsensä kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Olen itse nainen nainen ja etsin seuraa treffipalstalta. Taas kerran hämmästyttää, mikseivät (jotkut) miehet osaa olla yhtään yksin. Heti kun ero on pantu vireille, rynnätään nettiin etsimään seuraa. Tuntuu, että kuka tahansa kävisi, kunhan on nainen. Minulle olisi tärkeää, että olisi edes jotain yhdistäviä tekijöitä, vaikkapa jokin harrastus. Osaatko sanoa, mistä johtuu, ettei moni mies ilmeisesti osaa olla yhtään omillaan? Kasvatuksestako?

Vierailija
2/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n ratkaisu on voitto naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Hyvä, että olet elämääsi tyytyväinen.

Vierailija
4/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, yksi ääliö vähemmän häiritsemässä.

Vierailija
5/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa hyödyt ja haitat naisissa ja menee pahasti pakkaselle.Eniten ihmettelen miehiä joille näyttää olevan sama asia seksi naisen kanssa ja lapsiperhe-elämä+asuntovelka naisen kanssa.

Vierailija
6/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta samaa mieltä, jokainen saa ihan vapaasti valita miten elämäänsä elää, mutta miksi ihmeessä miehen ei pitäisi joutua maksumieheksi omasta lapsestaan?

Vierailija
7/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain todellisuudessa kasvanut mihinkään siitä ala-asteen tyttöbakteerien pelosta.

Vierailija
8/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa. Olen itse nainen nainen ja etsin seuraa treffipalstalta. Taas kerran hämmästyttää, mikseivät (jotkut) miehet osaa olla yhtään yksin. Heti kun ero on pantu vireille, rynnätään nettiin etsimään seuraa. Tuntuu, että kuka tahansa kävisi, kunhan on nainen. Minulle olisi tärkeää, että olisi edes jotain yhdistäviä tekijöitä, vaikkapa jokin harrastus. Osaatko sanoa, mistä johtuu, ettei moni mies ilmeisesti osaa olla yhtään omillaan? Kasvatuksestako?

En ole ap, mutta ehkä ne eronneet miehet ovat tehneet sitä eroa jo pidemmän aikaa ja haluavat tuossa vaiheessa tuntea taas molemminpuolista halua sopivan naisen kanssa. Hyvin ymmärrettävää.

En tiedä, onko totta että heille kelpaisi kuka tahansa vai onko se vaan oma tulkintasi. Jotain yhteistä olisi kyllä hyvä olla, mutta ehkä kuitenkin se tärkein yhdistävä asia on se molemminpuolinen kemia. Kaikki muu tulee vasta sen jälkeen.

Vierailija
9/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vain todellisuudessa kasvanut mihinkään siitä ala-asteen tyttöbakteerien pelosta.

Miehet haluavat samaa mutta joutuvat tekemään kompromisseja.Se vaihtelee kuinka suuriin kompromisseihin miehet taipuvat.

Vierailija
10/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin jo 80-luvulla, että omien polkujeni kulkeminen on minulle se oikea vaihtoehto sekä ihmissuhteissa että työelämässä. En kuitenkaan ole huudellut valinnoistani enkä tarvinnut filosofioita ja vertaisryhmiä tuekseni. Enkä tosiaan pidä miehiä pahoina sen enempää kuin naisiakaan, vaan lähtökohtaisesti pidän ihmisistä.

Ilmeisesti on eri juttu kulkea omia teitään luonteensa vuoksi kuin kulkea omia teitään katkeroitumisen vuoksi.

Vierailija
11/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat todella häiriintyneeltä ihmiseltä. Olen pahoillani puolestasi. Ymmärrätkö sen, että kukaan normaali ihminen ei kestä tuollaista ajatusmaailmaa ja loppupäätelmä tästä on, että aivan itse olet syypää siihen miksi normaalit naiset sinua välttelevät.

Tästä kommentistani tietysti vedät palkokasvit sieraimiin, ( syvälle ) ja olet omasta mielestäsi osoittanut mielipiteesi oikeaksi. Kerron sen nyt tässä: Olet ihan saatanan pihalla ja terapia voisi olla sinulle oikea kohde, näin ensi alkuun. Näin ystävällisesti.

Vierailija
12/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa kokeilla eri elämäntyylejä niin miesten kuin naistenkin. Olin pitkähkössä parisuhteessa, ja ei vaan sellainen elämä pidemmän päälle sopinut minulle. Naisessa ei ollut mitään vikaa, mutta tuntui ettei kumpikaan saanut siitä suhteesta juuri mitään irti. Ei siis ollut mitään perättömiä raiskausväitteitä tai elareita. Olen sen jälkeen elänyt ilman naista (nyt jo useamman vuoden), ja tämä sopii minulle paremmin. Nykyään minulla on paljon enemmän aikaa harrastuksille, ja saan tehdä asiat juuri niin kuin itse haluan. Kyllä edelleenkin olen kiinnostunut naisista noin seksuaalisessa mielessä, mutta parisuhteeseen minua ei enää saa. Jos joku haluaa tätä kutsua MGTOW-elämäksi, niin ehkä se sitten on sitä.

Vierailija
13/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä yksinelävä. Jokaisen pitäisi elää elämänsä niin, että voi olla hyvillä mielin itsensä kanssa. Ap:ssa häiritsi se, että tyyppi elää jonkun idiootin läpällä heittämää kategoria- elämää, eikä uskalla katsoa sinne sisimpäänsä, joka ehkä voisi kertoa kuka siellä on ja mitä tämä the tyyppi tarvitsee. Silloin kun terve ihminen on avoimillaan/ rehellisimmillään, sieltä löytyy vastaus kaikkeen.

Vierailija
14/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös vanhentunut vuosi vuodelta. Ehkä sekin vaikuttaa asiaan?

Vierailija
15/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin jo 80-luvulla, että omien polkujeni kulkeminen on minulle se oikea vaihtoehto sekä ihmissuhteissa että työelämässä. En kuitenkaan ole huudellut valinnoistani enkä tarvinnut filosofioita ja vertaisryhmiä tuekseni. Enkä tosiaan pidä miehiä pahoina sen enempää kuin naisiakaan, vaan lähtökohtaisesti pidän ihmisistä.

Ilmeisesti on eri juttu kulkea omia teitään luonteensa vuoksi kuin kulkea omia teitään katkeroitumisen vuoksi.

Juuri näin. Taidat olla sielunsisko/veli :)

Vierailija
16/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutat todella häiriintyneeltä ihmiseltä. Olen pahoillani puolestasi. Ymmärrätkö sen, että kukaan normaali ihminen ei kestä tuollaista ajatusmaailmaa ja loppupäätelmä tästä on, että aivan itse olet syypää siihen miksi normaalit naiset sinua välttelevät.

Tästä kommentistani tietysti vedät palkokasvit sieraimiin, ( syvälle ) ja olet omasta mielestäsi osoittanut mielipiteesi oikeaksi. Kerron sen nyt tässä: Olet ihan saatanan pihalla ja terapia voisi olla sinulle oikea kohde, näin ensi alkuun. Näin ystävällisesti.

Kaikki ihmiset eivät halua elää valheessa ja sulkea silmiään totuudelta. Naiset eivät ole enää sellaisia mihin miehet naisia tarvitsee. Naisista on tullut pahoja ja itsekkäitä olentoja, joita miehen tulee välttää. Kiitä feminismiä.

Vierailija
17/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisit nyt edes maksullisissa. Sitten kun olet vanha ja heikko, on peniksesi kovin katkera elämättömästä elämästä ja kiertyy kostoksi kaulasi ympärille.

Vierailija
18/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "Miehet kulkevat omia polkujaan" (vai mikä se lahko nyt olikaan) -mies viettää aikansa katsellen youtube-videoita naisista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän