Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ergo vai Patapum ? Kantorepuista kyse siis...

16.03.2006 |

Kummasta kokemuksia/suosituksia? Mitä eroa ko. repuilla on?

Olemme lähdössä lomamatkalle, johon mukaan lähdössä kaksi taaperoikäistä (2 v ja 3 v) ja ajattelinkin, että kantoreppu olisi hyvä idea nuoremman kuljettamiseen, rattaiden ohella.

Kertokaahan siis kokemuksianne ko. repuista, ja käytettyä reppuakin saa tarjota ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten osaan puhua vain siitä. On tosi hyvä peli :) Olen kantanut lasta siinä 4 kk iästä lähtien ja on tosi kevyt kantaa. Esikoinenkin tykkää olla selkäpuolella kyydissä ja 16 kg ei edes pienelle naiselle ole liikaa tuolla kannettuna.

Suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
2/3 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta 16 kg selässä vetää painopistettä liian taakse. Eli kävely menee takakenoksi. Ergoa - eikä tietääkseni Patapumia sen puoleen - saa kiristettyä niin, että lapsi pysyisi ihan selässä kiinni eikä vetäisi kantajaa takakenoon.

Kaksivuotiastamme (12 kg) olen kyllä jaksanut kantaa sekä edessä että takana ihan tolkuttoman kauan eikä ole tuntunut missään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan mahdollista.

Itselleni ei Ergo käynnyt, koska lapsi jäi jotenkin " irti" minusta tiukoimmillakin säädöksillä. Olen pienikokoinen, johtuuko sitten siitä. Patapumilla ei sitten ihmeekseni tätä ollutkaan ja olen erittäin tyytyväisesti käyttänyt patapumia 1,5v :)

Kannoin vielä tänä talvena ennen raskaaksi tuloa ja lapsi on 3v (painaa ehkä 13kg), nyt patapum odottaa uutta kyytiläistä :)