Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet 30-40-vuotiaat homomiehet ovat vielä kohtuuttoman nuoren näköisiä?

Vierailija
24.01.2017 |

Monet tuossa iässä jopa poikamaisen näköisiä. Olen usein suorastaan järkyttynyt, kun olen kuullut iän. Esim. olen itse luullut miestä noin 20-vuotiaaksi, mutta hän on voinut olla vaikkapa 35.

Suojaako homous jotenkin vanhenemiselta ts. aiheuttavatko samat geenit homoutta, jotka pitävät nuoren näköisinä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen testosteronitaso, joka myös on usein homouden pohjimmainen syy.

Vierailija
2/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuollainen käsitys tulee? Itse olen 110% hetsku ja tosi poizumaisen näköinen tiäx.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa

Vierailija
4/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole joutuneet samanlaisen henkisen väkivallan ja tossun alla olemisen kohteeksi kuin normaali heteromies naisten kanssa. Onnellinen elämä näkyy naamasta.

Vierailija
5/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhe-elämän stressiä. Ehtivät liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin. Ovat yleensä hoikempia.

Vierailija
6/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostavat ihonhoitoon, hiukset on leikattu nuorekkaalle mallille, pukeutuvat tyylikkäästi, harrastavat liikuntaa, syövät terveellisesti, pitävät itsestään huolta...siinä muutama syy!

Vierailija
7/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypioissa on usein ainakin pieni totuuden siemen.

Stereotyyppinen heteromies syö punaista lihaa ja juo mielellään paljon kaljaa. Haistattaa pitkä terveysintoilulle eikä pidä itsestään huolta. Vaatteiksi riittää, että pysyvät päällä ja tukan voi leikata vaikka itse.

Stereotyyppinen homo selvittää kaikki terveysruokatrendit ja kiinnittää ulkonäköönsä ja vaatteiden siisteyteen paljon enemmän huomiota. Parturissa käy vähintään kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan