Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päänsärkyä liikkeellä??

Vierailija
24.01.2017 |

Onkos kellään nyt ollut pääkipua?? ilman muita oireita (yskää nuhaa lämpöä tms ei ole) lapsi valitteli pari päivää pääkipua ja nyt minulla sama homma. Inhottava olo:( toiv menee pian ohi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli neljä päivää pää todella kipeä, ei flunssan oireita muuten kuin pieni niiskutus yhtenä päivänä. Mikään särkylääke ei auttanut. Tänään eka päivä ilman kovaa särkyä, pieni jomotys enää, olo aivan uudelleensyntynyt. Miehellä oli samanlainen setti juuri ennen tätä.

Vierailija
2/3 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli neljä päivää pää todella kipeä, ei flunssan oireita muuten kuin pieni niiskutus yhtenä päivänä. Mikään särkylääke ei auttanut. Tänään eka päivä ilman kovaa särkyä, pieni jomotys enää, olo aivan uudelleensyntynyt. Miehellä oli samanlainen setti juuri ennen tätä.

Ikävältä kuulostaa:( mietin tässä kuinka jaksan huomenne töissä jos ei helpota.eikä särkylääke auta:( AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävältä kuulostaa:( mietin tässä kuinka jaksan huomenne töissä jos ei helpota.eikä särkylääke auta:( AP

Koita jaksaa. Inha tauti kyllä 😟