Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta noloa kävellä esim. McDonald'sin paperikassi kädessä kotiin?

Vierailija
24.01.2017 |

Haluaisin tietää onko minulla kohtalotovereita. Tykkään silloin tällöin herkutella, mutta minusta on jotenkin noloa syödä yksin hamppariravintolassa ja vielä nolompaa kantaa sitä kassia kotiin. En tiedä mikä siinä on. Ehkä se, että nykyään kaikki syövät niin hienosti.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, mutta kieltämättä minulle tulee sellainen "hellyyttävä" tunne kun näen jonkun ihmisen kantavan sellaista mukanaan :) Ei siis silloin jos kyseessä on joku lapsiperhe.

Vierailija
2/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sekä se yksin syöminen että kassin kanssa kotiin kävely on mielestäni kanssa noloja

Ei hätää et ole yksin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en välitä siitä mitä tuntemattomat ihmiset musta ajattelee. Ajatelkoot ihan mitä lystää, vaikka todennäköisempänä pidän kyllä sitä, että eivät vaivaudu ajattelemaan yhtään mitään sen ansiosta jos mulla on Mäkkärin/vastaavan paperikassi tai käyn yksin syömässä jossakin pikaruokapaikassa.

Vierailija
4/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävettäisi. Lähin McDonald tosin 40 kilsan päässä, vois alkaa jossain vaiheessa hävettää :)

Vierailija
5/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. En ole tiennyt että voi olla noloa. Mielestäni ongelmasi on samaa tasoa kuin se, että jotkut ei kuulemma kehtaa ostaa vessapaperia ja kantaa sitä kotiin kaupasta. Aivan omituinen ongelma.

Vierailija
6/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa tänään ajattelin ihan samaa ja päätin sitten olla ostamatta :D

Vierailija
7/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa olisi kantaa juuri sitä paperikassia pitkin kyliä. Yksin syöminen ei sen sijaan nolota yhtään :) Käyn aika usein pikaruualla, tykkään siitä mutta tietysti kaloreita tulee ja pitää myös liikkua riittävästi ettei ala näyttämään itse kohta hampurilaiselta.

Vierailija
8/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: ala käymään kunnollisissa hampurilaispaikoissa kuten esim. Friends & Brgrs, Naughty Brgr ym.

Vierailija
9/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viimeeksi kävellyt mäkkärin kassi kädessäni kotiin asuessani ulkomailla.

Vierailija
10/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. En ole tiennyt että voi olla noloa. Mielestäni ongelmasi on samaa tasoa kuin se, että jotkut ei kuulemma kehtaa ostaa vessapaperia ja kantaa sitä kotiin kaupasta. Aivan omituinen ongelma.

Vähän eri asia: vessapaperia joutuvat kaikki käyttämään.

Vierailija
11/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sujautan sen paperikassin yleensä muovikassiin, josta se ei näy :)

Vierailija
12/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska en välitä siitä mitä tuntemattomat ihmiset musta ajattelee. Ajatelkoot ihan mitä lystää, vaikka todennäköisempänä pidän kyllä sitä, että eivät vaivaudu ajattelemaan yhtään mitään sen ansiosta jos mulla on Mäkkärin/vastaavan paperikassi tai käyn yksin syömässä jossakin pikaruokapaikassa.

Kyllä aika moni ihminen loppujen lopuksi tarkkailee ympäristöään ja muita ihmisiä, keksii heistä päässään tarinoita jne.

Vierailija
13/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa, mutta kieltämättä minulle tulee sellainen "hellyyttävä" tunne kun näen jonkun ihmisen kantavan sellaista mukanaan :) Ei siis silloin jos kyseessä on joku lapsiperhe.

Mistä sinä tiedät yksin kävelevästä henkilöstä onko se perheellinen vai perheetön?

Vierailija
14/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ongelmaa sen kassin kanssa, mutta sen kanssa kylläkin, että hampurilaiset ovat niin typerästi nimettyjä. En kehtaa ostaa "Grande Big Macia" tai "Jättiangusateriaa" vaikka yleensä himoitsisin juuri niitä hieman isompia purilaisia.

Vierailija
15/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät yksin kävelevästä henkilöstä onko se perheellinen vai perheetön?

Tarkoitin, että "hellyyttävää" ei ole jos joku perhe kävelee kassit kädessä kaupungilla, vaan jos joku ujo, söpö nuori mies kantaa kädessään mäkkärin kassia ja menee kotiin syömään sitä hampurilaista :)

Vierailija
16/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

-15v

Vierailija
17/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä näe tuossa mitään noloa. Aika epävarma saa olla, jos noin pieni asia tuntuu nololta tai hävettävältä. Ei ne vastaantulevat ihmiset sua todennäköisesti muista, jos joskus vastaan sattuisivat kävelemään uudestaan eivätkä varmasti sitäkään, jos sulla se mäkkärin pussi on kädessä ollut eivätkä muistaisi sitäkään, jos satut joskus mäkkärissä syömään ihan yksin. Onpa taas ongelmat aikuisella ihmisellä. Moni häpeää tuollaisia asioita joskus alle parikymppisenä, sen jälkeen ainakin musta tuntuu oudolta, jos joku jotain tuommoista häpeää.

Vierailija
18/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt elämään jos noin pieni juttu on sulle noloa? Älä käy Mäkissä ollenkaan jos on noin vaikeaa, ärsyttää tuollaiset nynnyt. 

Vierailija
19/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sinkkumies

Vierailija
20/46 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin syöminen ei nolota, mutta mäkkärin kassi näkyvillä käveleminen kyllä.

Mäkkärissä käyminen tuntuu jotenkin juntilta, ja epäterveellisten ruokien vilkkuminen laukustani nolottaa minua muutenkin vaikka en ole lihava tms. Ajattelen ehkä, että kaikki näkevät että olen ahne ja suunnilleen eläimellinen ihminen, joka valitsee ruokansa muun kuin pelkän ravintoarvon perusteella.