Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurilassa asuvat, auttakaa :)

Vierailija
24.01.2017 |

Hei, harkitsemme muuttoa Tikkurilaan, ihan siihen joen viereen, lähelle mäkkiä ja lidliä. Tarjolla olisi paritalo. Houkuttaisi muuttaa vähän lähemmäksi ihmisiä ja elämää, kun nyt asutaan muualla Vantaalla, alueella missä leikkipuistoihin on matkaa ja autolla joutuu lähteä minne ikinä haluaakaan. En tiedä tuon alueen nimeä tarkemmin, mutta osaisiko joku auttaa, onko sielä lähellä leikkipuistoja ihan pienille lapsille? Ja millaista alue on muuten, olen kyllä huomannut keskustassa juoppoja ym, muttamyös paljon on kivoja tapahtumia -markkinoita ym mihin olisi kiva lasten kanssa käppäillä. Onko siinä kivat ulkoilumaastot joen varrella? Puistoja? Muutakin saa kertoa. Nimenomaan kaipaan näin kotiäitinä tietoa paikoista mihin on lasten kanssakiva mennä. Nyt asumme rauhallisella alueella mutta olen niin kyllästynyt tähän että leikkipuistot on kaukana ja oma piha on ainoa ilo, ellei tosiaan lähde sitten autolla jonnekkin. Kiitos fiksuista vastauksista! :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein lenkkeillyt tuolla päin ja koslaan en muista nähneeni lasten keikkipaikkoja. Kuten joku sanoi, julkiset ei mee fiksusti vaan järkevin tapa esim hkiin julkisilla on tiksistä juna jonne on n. 1,5km. Kehä 3 melu on myös kova ja jokea lukuunottamatta seutu on ankea . Suosittelen sen sijaan vantaan kauneimpia ja raihallisimpia asuinalueita 3kmn päässä kuten Simonkylä ja Ruskeasanta.

Asumme nyt juurikin Ruskeasannan suunnalla ja en ole viihtynyt, mitään palveluita kun ei ole lähellä, eikä vettä, tms. Leikkipuistot kaukana eikä viihtyisiä. :/

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi